Help! Innesteling of niet???

A

Anoniem

Guest
Heel vreemd, wij proberen al bijna een jaar zwanger te worden en de laatste 1,5 week had ik al wat lichte klachten die ik vreemd kon plaatsen. Vandaag heb ik al 2 keer een hele korte bloeding gehad (niet veel bloed) en het voelt heel anders dan een menstuatiebloeding, die begint vaak ook gelijk heftig bij mij. Als ik mijn gemiddelde cyclus aanhoud (is vaak verschillend) dan zou ik halverwege of eind volgende week ongi moeten worden. Wie heeft hier nog meer ervaring mee? Ik hoop zo dat het eindelijk raak is, ik kan niet wachten en probeer nuchter te blijven ivm evt teleurstelling.

Alvast bedankt voor jullie reacties!

Liefs Vic

Lieve Vic, ik zou je zo graag zeggen dat het een innestelingsbloeding is. Dat kan natuurlijk heel goed het geval zijn. Maar heel veel zwangeren hebben nooit een innestelingsbloeding gehad. Ik heb het beide keren niet gehad. Er is niemand die jouw vraag met zekerheid kan beantwoorden, het kan een innestelingsbloeding zijn maar misschien is het toch het begin van een menstruatie. Je schrijft dat je cycli erg onregelmatig zijn. Er zit niks anders op dan afwachten helaas. Ik heb vorige cyclus ook gehoopt dat ik een innestelingsbloeding had maar bij mij was het helaas toch het begin van een menstruatie. Meid ik hoop echt voor je dat het bij jou geen beginnende menstruatie is en dat je over een paar dagen heeeeel goed nieuws hebt!!! Het is je echt gegund...

Hoi Victory,

Als je maandag je eisprong hebt gehad zou het een innestelingsbloeding kunnen zijn. Ik heb em volgens mij dinsdag gehad, maar heb geen klachten oid. Temp. blijft wel hoog. Heb je die nog gemeten? Als ie nu al lager is, dan kun je je ongi verwachten.
Probeer nog even rustig af te wachten en er iets minder mee bezig te zijn. Begrijp maar al te goed dat dat heel lastig is en zeker als je al langer bezig bent.

In ieder geval veel succes.

HELAAS!!! ik ben gewoon ongi geworden, als heb ik nooit dat het echt door moet zetten, maar mijn ongi is meestal gelijk heel heftig. Mijn temperatuur loopt ook niet geheel op schema als ik nu ongi ben, hopelijk krijg ik nu wel een stabiele cyclus, dat zou supermooi zijn! Ik blijf nog steeds hopen dat ik zonder verdere onderzoeken gewoon zwanger kan worden, maar we wachten af ;)

Bedankt voor jullie steun en je berichtjes!

Liefs Vic

Wat jammer Victory, had je nu een mooiere cyclus? Bij mij ging de temp op de dag dat ik ongesteld werd pas omlaag. Hopelijk krijg je een wat stabielere cyclus, dat maakt het ook wat makkelijker om je eipsrong te voorspellen

Hoi victory,

Wat jammer dat het weer niet gelukt is. Frusterend he? Hoelang ben je al bezig? en is het je 1e kindje?

Groetjes Silli

Terug
Bovenaan