Help? Innestelingsbloeding of toch menstruatie?

<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">Hoi hoi, ik hoop dat mensen zich hierin herkennen en me een beetje kunnen helpen..</span> <span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;"> Ik had eigenlijk dinsdag ongesteld moeten worden, maar ik heb sinds woensdag nu alleen wat bruin bloedverlies. Echt heel licht, geen hevig verlies zoals bij mijn menstruatie gewoonlijk. Ik ben sinds mei gestopt met de pil. Ik heb al 2 kindjes en beiden keren was ik na het stoppen met de pil na 3 maanden zwanger. Bij beiden geen innestelingsbloeding gehad maar zou dit dan de befaamde innestelingsbloeding zijn of zet mijn mensturatie straks gewoon door? Normaal gesproken heb ik echt buikpijn en rugpijn als ik ongesteld moet worden. Nu hier en daar een krampje maar het voelt anders dan normaal.. </span> <span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">  Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief.. Pff word gek van die onzekerkheid ... innestelingsbloeding kan het toch eigenlijk niet zijn denk ik? Mijn laatste menstruatie was 21 augustus.. </span></p>

Hoi hoi, wat het is kan niemand met zekerheid zeggen. Alleen een test kan dat uitwijzen. Maar het kan zeker wel een innestelingsbloeding zijn hoor. Waarom denk je dat dat niet zou kunnen? Die komt juist heel vaak rondom de periode dat je ongesteld zou moeten worden. Ik had hem deze maand drie dagen nadat ik overtijd was. Het was echt van de innesteling. Er zijn ook genoeg vrouwen die pas laat een positieve test in handen hebben, dus ook dat zegt nu nog niets. De ene vrouw maakt meer hcg aan dan de andere vrouw en het lan bij dezelfde vrouw zelfs per zwangerschap verschillen. Ik maak deze zwangerschap bijvoorbeeld veel meer en sneller hcg aan dan de vorige keer.
Heb je normaal een regelmatige cyclus? Het enige dat je kunt doen is afwachten en over een paar dagen nog eens een testje doen als je nog niet ongesteld bent geworden. Ik duim voor je! 

Het zou zeker een innestelingsbloeding kunnen zijn! Bij mijn twee zwangerschappen dacht ik beide keren ongesteld te zijn geweest (wel echt veel lichter en geen buikpijn), maar bleek innestelingsbloeding! Volgens mij duurt het nu wel.pawr dagen voordat testen positief kunnen worden. Dus als ik jou was zou ik over paar dagen nogmaals testen.
Succes!

Terug
Bovenaan