<p><span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;">Hoi hoi, ik hoop dat mensen zich hierin herkennen en me een beetje kunnen helpen..</span> <span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;"> Ik had eigenlijk dinsdag ongesteld moeten worden, maar ik heb sinds woensdag nu alleen wat bruin bloedverlies. Echt heel licht, geen hevig verlies zoals bij mijn menstruatie gewoonlijk. Ik ben sinds mei gestopt met de pil. Ik heb al 2 kindjes en beiden keren was ik na het stoppen met de pil na 3 maanden zwanger. Bij beiden geen innestelingsbloeding gehad maar zou dit dan de befaamde innestelingsbloeding zijn of zet mijn mensturatie straks gewoon door? Normaal gesproken heb ik echt buikpijn en rugpijn als ik ongesteld moet worden. Nu hier en daar een krampje maar het voelt anders dan normaal.. </span> <span style="color: #030303; font-family: 'Open Sans'; white-space: pre-line;"> Ik heb vanochtend een zwangerschapstest gedaan maar deze was negatief.. Pff word gek van die onzekerkheid ... innestelingsbloeding kan het toch eigenlijk niet zijn denk ik? Mijn laatste menstruatie was 21 augustus.. </span></p>