<p>Sjeeeetje wat een week..</p><p>Zoon is 13 weken, zaten aardig in een ritme maar sinds deze week lijkt dat compleet verdwenen. Hij wil niet slapen overdag, niet in bed tenminste en met heeeel veeeeel moeite op mij. Hij huilt om alles, lijkt ontevreden (misschien vermoeidheid, maarja hij wil dus niet slapen) en is veel minder vrolijk dan normaal. Het lukt ook totaal niet de ‘vaste’ tijden van voeding aan te houden, hij wil constant eten maar dan toch ook weer niet, en drinkt daardoor al zijn flessen dus steeds half, op random tijden op de dag.</p><p>Hoort dit erbij? Dacht eindelijk oh yes hij slaapt overdag in zijn bed zonder strijd, maar niet dus. Laten liggen als hij huilt werkt ook niet want hij raakt alleen maar overstuur. Hierdoor begint zijn nacht alleen telkens ook heel vroeg waardoor dus de ochtend ook weer vroeg begint, maar ik weet niet hoe ik dit anders kan doen?! <br />Hij had ook beetje koorts van zijn vaccinatie vorige week, is sindsdien eigenlijk dat het niet meer zo lekker loopt (maar dat lijkt me toeval hoor).</p>