Help, is mijn baby ziek?

<p>Hoihoi, </p><p>Mijn zoontje is nu bijna 4,5 maand (met 37 weken geboren) en weegt nu ongeveer 6 kilo.</p><p>Nu is hij afgelopen maandag voor de tweede keer wezen wennen op het kinderdagverblijf en heeft hij die avond voor het eerst een papfles 180+6 + 2/3 schep rijstebloem gehad. Dit ging prima, volgende ochtend nog niets aan de hand, maar in de middag ineens geslapen van 11:30 tot 15:00 en dat doet hij normaal noooooooit! Dus ik dacht moe van het kinderdagverblijf nog en misschien het teken dat hij toe is aan 4 voedingen i.p.v. 5 (twijfelde ik al paar dagen over namelijk).  ‘S avonds weer papfles gehad en de volgende dag gestart met 4 voedingen. Doe van 06:45 ging nog prima, maar bij die van 11:00 was het drama. Na 100cc ging hij huilen en alleen maar bijten op de speen. Heb het daar bij gelaten, hadden ook gezwommen die ochtend dus dacht misschien is hij gewoon nog moe. Daarna weer zo’n lange middagdut gedaan en toen was de fles van 15:15 helemaal drama, na 100cc alles in een straal eruit gespuugd en dus eigenlijk niets gedronken. Uiteindelijk de papfles van 19:30 wel goed gedronken dus had ik weer een iets beter gevoel. Vanochtend was de dag ook goed gestart, om 06:45 en 11:00 goed gedronken dus ging er vanauit dat alles weer oké was. Totdat hij om 15:15 weer echt na 100cc genoeg had. Gestopt met voeden ivm angst dat hij weer alles eruit zou gooien. Goede hoop voor de papfles van 19:30 maar helaas.. meer dan 50cc ging er niet in. Om 22:30 ga ik hem wakker maken om nog voeding aan te bieden, want wil echt dat hij meer vocht binnen heeft voor de nacht maar wat zou er aan de hand zijn?? </p><p>* Hij krijgt nu juist minder cc per 24uur dan voorheen, dus zou toch juist al zijn flessen moeten kunnen drinken? ?</p><p>* Hij poept wel meer dan normaal, vandaag ook een spuitluier gehad.. misschien een buikgriepje? </p><p>* Hij slaaap echt veeeel meer dan voorheen!! </p><p>* Is wezen wennen op het kinderdagverblijf, misschien een virusje? Zowel zijn vader als ik zijn vandaag ook flink aan het spugen geweest..</p><p>* Hij voelde gister iets koortsig, maar vandaag weer totaal niet. Tempratuur is ook goed.</p><p>* Tandje, sprongetje? </p><p>Sorry voor het lange verhaal, maar iemand die dit herkend?? Wat denken jullie? </p>

Vooral omdat jullie zelf ook spugen denk ik echt dat je kindje gewoon iets over de leden heeft wat hij uit moet zieken.
Dat zou het lange slapen ook wel verklaren.
Ik zou het een paar dagen aankijken of het beter wordt of niet een natuurlijk opletten op uitdroging 

Terug
Bovenaan