HELP/ JIPEE ! vierde zwangerschap

Ik ben een gelukkige moeder van drie geweldige dochters (7, 5 en 2 jaar) en getrouwd met de meest geweldige man. Ons gezin was helemaal goed en compleet.

Totdat we tot onze verassing (ongewenst) zwanger waren van de vierde! We zijn echt heel erg geschrokken. Onze eerste reactie was: "nee, dat gaan wij niet trekken, we hebben daar geen plaats voor, geen geld etc."
We hadden zelfs een afspraak voor een abortus gemaakt. Alleen vanaf het moment dat de afspraak gepland stond, waren we zo intens verdrietig dat we het echt niet konden doorzetten.
GELUKKIG! We zijn nu erg blij met ons vierde kindje. Natuurlijk zal het best pittig worden maar het voelt nu echt als een extra cadeautje! Iemand ervaren in grote gezinnen?
Kan niet wachten tot het november is!

groetjes en fijne dag!
hanneke
 
hoi hanneke, hier zwanger voor de derde keer van vierde kindje. en zoals een derde vanzelf meerolt gaat dat ook met een vierde.leuke tip.mamavanmeerhyves. allemaal mama,s van vier of meer.of zwanger van de vierde.zit ik ook op en is eenn hele leuke club.gewoon gaan genieten en voor alles is een oplossing. des te makkelijker je hier in staat des te makkelijker gaat het,
groetjes
 
Wauw, wat fijn dat jullie nu wel kunnen genieten van jullie zwangerschap! Gefeliciteerd! Ik zou me denk ik ook oriënteren op internet naar grotere gezinnen... Ik ben zwanger van m'n tweede, maar heb ook een stiefzoon van bijna 12 hij woont voor de helft bij ons. Samen hebben we een zoon van 2.

Mijn droom was altijd een groot gezin, maar ik denk dat we het hier wel bij houden. Ik ben zwanger geworden door iui en denk dat ik hierna gewoon tevreden moet zijn... Het voelt niet goed om nogmaals weer die medische molen in te stappen denk ik.

Praktisch komt er vast het een en ander kijken bij de komst van een vierde, maar joh, je vindt er cast en zeker goede oplossingen voor!

Een van de belangrijkste dingen is denk ik dat jullie relatie goed is en je schrijft dat je de geweldigste man hebt, dus ook dat komt vast goed ;-))
 
Mickey en Esther bedankt voor julli reacties.

Ik zal idd maar eens op internet kijken voor info over grote gezinnen.

gefeliciteerd met jullie zwangerschap.
esther ook de vierde, erg leuk.
En mickey, super dat jullie de tweede krijgen. Lijkt me best heftig zo'n medisch traject. Fijn dat het "beloond" wordt met een nieuw wonder.


Alletwee in november uitgerekend?
groetjes hanneke
 
Thanks Hanneke! Ik ben 30 oktober uitgerekend, dus eigenlijk illegaal hier.... Op t andere forum lijkt iedereen zoveel verder dan ik, voel me hier meer thuis :)

Daar zijn mensen al 16 weken, lijkt al zoveel verder dan mijn 12 wkn...
 
Terug
Bovenaan