Help, Kado kraamhulp gezocht!!

Hallo moeders die al eens bevallen zijn :),

Wij hebben hier deze dagen echt een hele fijne kraamhulp die wij graag willen bedanken voor haar hulp. Nu hebben wij geen idee wat je een kraamhulp als kado geeft. Hebben jullie nog leuke / originele ideeën.

Ik hoor graag tips.
Liefs
 
heb mijn kraamhulpen nog nooit een kado gegeven behalve dan het geboortekaartje en wat foto's van haar en de baby (al dan niet in een leuk lijstje) Geen idee dus.
Zit nu wel te denken " had ik dat wel moeten doen?"
misschien niet echt attent van me
groetjes
 
ik heb volgens mij de kraamhulp ook niks gegeven ja geloof een bloemetje en dat wilde ze zelf niet eens aan nemen, hahaha dit jaar ga ik zeker wat leuks geven voor haar, want als het goed is heb ik haar weer. heb het tenminste aangevraagt.

je kan ook een mooie foto van jullie en de baby maken en aan haar geven? met een leuke berichtje of gedichtje?

liefs
 
Denk dat wij ook een bon of bloemetje geven. Denk dat een foto van baby en jou gewoon in de la verdwijnt. Zou dat zelf namelijk ook niet neerzetten van een vreemde.
 
Je bent natuurlijk niks verplicht..maar wij hebben ook twee keer een superkraamhulp gehad die we echt even in het zonnetje wilden zetten..dus naast een aantal mooie foto's (en later tekening van mijn oudste) hebben we ook een kadootje gedaan..als je iets meer over haar weet kun je daar iets op aanpassen (wij wisten bv dat ze een reis gingen maken naar China en hebben daar een boek over gekocht) maar ik denk dat anders een bon een goed kado is (Douglas, boekenbon oid).
Succes! Lies mvtwee
 
Ik had mijn man opdracht gegeven een grote bos bloemen te halen, die hadden we op het aanrecht in een vaas gezet! Toen ze de volgende ochtend kwam, en ik naar beneden kwam, had ze ze keurig gesneden en geschikt in een vaas op tafel gezet! Wahahahaha! Uiteindelijk heeft ze ze met vaas en al meegekregen! Ze vertelde dat ze altijd veeeeel chocola kreeg, maar het eigelijk niet op at, dan werd ze tonnetje rond! Vandaar de bloemen!
 
Terug
Bovenaan