help! kadotips voor 1-jarigen

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden

Jaja het is bijna zover, dan worden onze kindjes alweer
1 jaar! Nu wordt ik door familie etc. steeds gevraagd wat
de kleine jongen wil hebben... ik weet wel een paar kleine
dingen, maar hebben jullie absolute kado-toppers die
éénjarigen helemaal top vinden!??

Ideeen welkom!

Hoi,

er moet ergens een topic over staan. ik kijk of ik hem kan vinden en haal hem dan naar boven.

groetjes van Marloes

Bedankt Marloes!
Heb ik zeker wat aan..

die schelpzandbak, is dat ook bij Ikea?
En weten jullie al wat je de kleine zelf kado doet?

Hoi,

die scheplzandbak hebben ze bij Intertoys maar na rijp beraad hebben we besloten ws toch voor de schildpadzandbak te gaan omdat die wat degelijker aanvoelt.

Deze willen we zelf geven met wat zanbakspeeltjes erbij. En Stijn kennende zal er ook wel een tandenborstel en tadpasta bij moeten om de restjes zand weg te boenen. De zandbak die wij hebben gezien is helemaal donkergroen maar dit plaatje vond ik als eerste. Verder vind ik het zo lastig omdat we nog zoveel hebben van Tom en Rick en om zou wat te kopen voor het kopen vind ik ook zonde. Stijn heeft er toch nog geen weet van.

Groetjes van Marloes

ook mooi, ook Intertoys??
Past mooi bij je groene slabber van de kikker ;-)

Ja, deze heb ik ook bij Intertoys gezien. Ik vid hem leuk en veel steviger.

Groetjes van Marloes

Hoi,

Ik zou graag een schommel in de tuin willen voor Lindy. Maar of dat het echt gaat worden weet ik nog niet.
Wilde hm eerst in de schuur hangen, in de deur opening. Maar de deurpost is te smal helaas.
In elk geval krijgt ze een frog pod. Erg handig voor als je een bad hebt en je speeltjes overal en nergens rond slingeren. Het is een kikker waar je je speeltjes in kan bewaren en shampoo kan opbergen. Errug leuK!!

Suc6
Sannemams

Terug
Bovenaan