Help kan de spanning niet meer aan!!!!!!!!

Hoi allemaal,

spannend   ik zit nu op cyclus dag 29 terwijl ik normaal een cyclus heb van 25/26 dagen. Geen behandeling gedaan,niks, dus kan het eigenlijk ook niet. Ik heb zondag al een zwangerschapstest gedaan. uiteraard negatief. En ik voel verder helemaal niks.
Ik was vorige week donderdag en vrijdag wel extreem chagerijnig, wat had kunnen kloppen. Dit heb ik nl altijd wanneer ik ongi moet worden (had het zaterdag moeten worden).

Ik heb dit ook al eens eerder gehad dat ik wat uitliep in cyclus maar ik wil het gewoon weten!!! Het zou echt wel een enorm kado zijn.

Maar het zal vast niet, maar heb nog geen voortekenen van ongesteld worden.(denk wel steeds dat ik mijn buik voel)

Meiden help en duim alsjeblieft voor me???????

Liefs, Belle

oh Belle wat spannend joh!! Ik zal heel hard voor je duimen hoor. Ik zou nog een test doen hoor! Ik koop vaak van die goedkope internet testen, dan is t niet zo erg als je er weer eentje tegenaan gooit Ik hoop dat je snel meer weet en dan natuurlijk positief nieuws hebt!

knuff Mickey

Hoi Belle

Jeeh... wat spannend allemaal. Als er de komende dagen nog geen duivels langskomen zou ik er zeker nog een test tegen aan gooien.
Ik zal heel hard voor je duimen.

Liefs

Lydia

lieve belle

ik hoop voor je dat je zwanger bent!!!   maar sorry dat ik het zeg maar laat jezelf niet gek maken hoor,   ik heb dat vorige cyclus ook mee gemaakt en werd 1,5 week te laat ongesteld terwijl ik normaal heel regelmatig ben.   ik ben gaan ontspannen en sporten en dat heeft uiteindelijk geholpen.

maar goed wie weet , hopenlijk ben je gewoon zwanger!!! ik duim met je mee

liefs wilma

Lieve Belle,
Wat ben je sterk !! Dat je het zo lang kunt uithouden zonder 2e test....
Miscchien is het een lange cyclus maar misschien..... ook niet !
Wat heb je te verliezen ?
Sterkte met het bedwingen van je zenuwen, ik denk aan je !

Liefs, SunshineJo

o meiden,

het is echt zo spannend. Er zijn nog geen RD wel gister iets rozig slijm, bleef bij 1 keer. voel af en toe licht krampjes.
Het is zo moeilijk je zelf niet gek te maken. Daarom wil ik ook niet om de dag testen. Het kan gewoon niet zo zijn. Ik geloof het niet. Ik heb met mijn man afgesproken dat ik morgen ochtend ga testen dan zit ik op dag 31, mits er overduidelijk voortekenen zijn van de RD. Heb nog nooit een cyclus gehad van langer dan 29 dagen!!!!!

Bedankt voor jullie medeleven.

Liefs, Belle

Terug
Bovenaan