Help! Kan het? Innestelingsbloeding 13 dgn na IUI?

<p>Dag dames,</p><p>Ik ben helemaal in de war deze maand. Ik heb al 6 IUI behandelingen gehad. Daarbij werd ik altijd tussen dag 12 en 14, (eerst een dag bruin) ongesteld. Nu heb ik mijn 7e IUI gehad en dit keer gaat het totaal anders. </p><p>9 dagen na IuI voelde ik menstruatiepijn vrij duidelijk. Il dacht "ok, deze maand weer niet gelukt en ik word ook nog eens eerder ongesteld". Ik baalde natuurlijk. Maar er kwam maar niets de volgende dag (ik voel het meestal een dag eerder al namelijk).</p><p>Dag 10 voelde ik niets meer. De dagen erna voelde ik af en toe mijn benen en net boven mijn lies iets. Maar dacht dat zal ook wel spierpijn zijn.</p><p>Nou kreeg ik dag 12 een heeeele  lichte verkleuring, echt ook heel weinig (zo groot als mijn pinknagel), en kreeg het erg koud. Je denkt ok, nu komt het.</p><p>Dag 13 iets bruiner en iets meer (groot als duimnagel) maar nog steeda niet bruin bruin.</p><p>Nu dag 14 en het bruine is weg. Het is weer creme kleurig. Ik ben helemaal verbaast! Test gedaan....Negatief.</p><p>Heeft iemand dit al eens gehad? Kan het een late innesteling zijn of word ik alsnog gewoon ongesteld???? Iemand ervaring?? </p><p> </p>

Bel naar de mensen die hebben gedaan die weten beter ik had na 2 dagen last En belde en ze zeiden 60 procent kans dat je zwanger was na 8 dagen getest terwijl je na 2 weken mag die was positief nu dik zwanger de verpleegkundige weten hier beste op

Bel naar de mensen die hebben gedaan die weten beter ik had na 2 dagen last En belde en ze zeiden 60 procent kans dat je zwanger was na 8 dagen getest terwijl je na 2 weken mag die was positief nu dik zwanger de verpleegkundige weten hier beste op

Dank je wel! Ik durf nog niet te bellen omdat de arts zei dat ik pas na 18 dagen mag testen. Ik heb nog 3 dagen. Vandaag nog steeds creme kleur. En negatieve test... vraag me af na hoeveel dagen je iets ziet na innestelingsbloed?

Hoi,
Even mijn ervaringen delen, omdat ik het ook zo fijn vond om het te lezen.. 
Ik heb op 29 juni mijn eerste IUI gehad. Ik voelde al meteen klachten, maar dat kon ook van de Pregnyl komen. Precies een week na de inseminatie had ik van dat doorzichtige slijm, enorme lage rugpijn en weinig eetlust. Ook had in steken onderin mijn buik. 
4 dagen voor de testdag had ik slijmerige bruin/roze afscheiding, 2 dagen ervoor had ik een heel klein beetje oud bloed verloren en aan het eind van de dag helemaal niets meer. 1 dag voor testdag ook helemaal niets. En toen mocht ik precies 14 dagen na de IUI testen... Ja hoor, ZWANGER! 
Wanneer mag jij testen?

Terug
Bovenaan