help... kan iemand mij helpen...

ik ben nu op dit moment bijna 25 weken..
ik ben erg duizelig als ik te veel doe..
en te veel in mijn hoofd heb..
slapen werk niet meer.. ik durf niet meer in mijn auto te rijden.. ook voel ik mij af en toe weg vallen.. soort van flauwvallen.. ook kan ik niet uit mijn woorden komen.. ik heb het soms heel snel steen koud.. en dan onwijs warm... koorts heb ik niet want mijn tempetatuur is gemiddeld rond de 36 a 37 graden..
ook voel ik mijn kleine meer en harder trappen geven.. deze trappen doen nu echt pijn... iemand bekend.. en mijn ha weet het niet meer...
 
Is mij niet bekend maar ik zou de vk even bellen en die vragen wat het kan zijn. Misschien een te hoge bloeddruk? Rust nemen zou ik wel doen das altijd goed.

Sterkte
 
Hoi ChaBas,

Het zou kunnen dat je een lage bloedruk hebt. In die periode van de zwangerschap komt dat vaak voor. Met name als je opstaat of in een warme of drukke ruimte komt.
Bespreek het voor de zekerheid even met je VK. Het klinkt als een vervelend maar onschuldig kwaaltje. Als ik het voel opkomen dan helpt frisse lucht en plat op bed gaan liggen.

Sterkte!
 
Ik zou vragen of de ha je door kan sturen naar een neuroloog. Misschien is het je evenwichtsorgaan (dan kom je weer bij een kno arts terecht) maar het klinkt mij als iets neurologisch. Ze kunnen waarschijnlijk geen scans maken op dit moment, maar laat je wel doorsturen!
 
Terug
Bovenaan