Help!! Kan iemand mij vertellen waar ik aan toen ben :'(

A

Anoniem

Guest
Heey,

Lang verhaal misschien, maar het zit zo:

Een lange tijd ben ik van de pil afgeweest. Nu leek het mij echter makkelijk om weer aan de pil te gaan, dus ik heb weer recept gevraagd en weer op naar de apotheek om de pil te halen.

Echter, niet ervan overtuigd dat ik niet zwanger was! Ik heb namelijk deze maand een paar keer onveilige seks gehad met mijn vriend (jaja, ik weet het, heel dom als je niet zwanger wilt worden, maar ok, dat ff terzijde laten )
Ik had, toen ik de pil weer in huis had gehaald, echter helemaal niet het idee dat ik zwanger zou zijn. Ik had echt de kenmerken die ik altijd heb voordat ik ongesteld ga worden en ook heb ik geen skes gehad rond de dagen dat mijn ovulatie plaats zou moeten vinden (het is wel onregelmatig bij mij).

Zondag was ik, toch beetje opgelucht, 3 dagen later dan ik moest, ongesteld geworden. Buikpijn, gevoelige borsten, de hele zooi erbij. Alleen heb ik maar klein beetje bloed verloren! Zondagavond was dit over, en tot nu toe is het niet verder gegaan!

Ik heb wel eens gehoord over een innestelingsbloeding enzo, maar dit kan het gewoon bijna niet zijn! Ik heb nu nog steeds het gevoel dat ik binnen enkele momenten gewoon ongesteld ga worden...
Trouwens voor de zekerheid 2 testen gedaan, allebei negatief (wel allebei met ochtendurine uitgevoerd!)

Wat kan dit zijn? Ik ben gewoon niet zwanger, dat kan niet! Terugdenkend kan het dat ik dit eerder heb gehad, klein beetje bloed verloren, na een paar dagen ging het gewoon verder... Dus het zou niks moeten betekenen... Toch??

Probleem alleen, vanwege heftige buikkrampen en mijn gedachte dat ik zwaar ongesteld was op het moment en mijn pilletje weer in huis was, heb ik zondag een pil genomen. Toen ik merkte dat ik eigenlijk helemaal niet echt ongesteld was (en wie weet stiekem toch zwanger) ben ik maar gestopt, dus loop nu 2 dagen achter... Wat moet ik in godsnaam doen? :S Help :'(

hai hai, wil je niet bang maken maar het zou wel een innestellingsbloeding kunnen zijn , ik zou even wachten met de pil, ik heb laatst gehoord dat het voor het vruchtje niet uitmaakt dat je de pil hebt geslikt dus maak je daar niet druk over, voorderest kan het zijn dat er nog te weinig van dat zwangerschaps stofje(weet ff niet hoe het heet)  in je bloed zit waardoor de testen negatief zijn, anders even afwachten en dan nog een keer testen en een heel vaag streepje is ook een streepje...
Ik hoop dat het heel goed afloopt voor je sterkte en succes, groetjes Noza

Maar van wat ik heb begrepen, komt een innestelingsbloeding voor zo'n 10 dagen na de bevruchting. Even geteld bij mij, dit zou dus te lang zijn, kan niet..
Daarnaast heb ik nadat ik die zogenaamde innestelingsbloeding heb gehad, een test uitgevoerd. Als het vruchtje dan aanwezig zou zijn, zou de zwangerschapstest dit toch waarschijnlijk wel moeten aangeven? :S

En als laatste, kan een innestelingsbloeding gepaard gaan met die enorme verschijnselen die ik altijd heb gedurende een gewone menstruatie. Want echt, ik was, afgaande op die verschijnselen ala buikkrampen, gewoon niet echt lekker voelen enzo, echt ervan overtuigd dat ik ongesteld was!
En ja het klopt, ik heb dit al wel eens gehad; een kleine bloeding een paar dagen tot een week voordat ik ongesteld werd.

Maar ben best bang...

Terug
Bovenaan