<p>Hoi allemaal, </p><p>Ik start hier een topic omdat ik ff niet weet waar ik terecht kan. </p><p>Ik heb in het weekend van 9 en 10 Maart onbeschermde seks gehad. Ik gebruik anticonceptie namelijk: Ethinylestradiol/Levonorgestrel Teva 0,03/0,15mg. Heb dit even van de verpakking overgetypt hihi. </p><p>Ik heb altijd een stopweek van ongeveer 5 dagen, soms 6 omdat ik dan 1 dag later ongesteld wordt, aangezien ik het weekend nooit ongesteld wil zijn. Nou was ik met deze menstruatie al angstig omdat deze menstruatie gewoon 3 dagen later kwam! En dat had ik nooit eerder meegemaakt. Ik werd dus dinsdag 5 Maart ongesteld, maar slikte de pil ivm stopweek sinds donderdag 28 februari niet. Ik heb woensdag 6 Maart de pil weer ingenomen en bleef toch ondanks de pil ongesteld t/m 9 Maart in de ochtend. Ik heb dus die avond wel seks gehad. En 10 Maart ook 's ochtends. Ik ben 10 Maart op vakantie gegaan naar Lanzarote en ben dus 11 Maart de pil vergeten en heb die 12 Maart dubbel ingenomen. Vervolgens ben ik in deze week op vakantie nogmaals 3x de pil vergeten 's ochtends in te nemen en heb die dus 's avonds nog ingenomen, waarvan ook nog 1x hiervan ipv de avond de ochtend een dubbele dosis. Ik heb een geheugenstoornis en heb normaal altijd een brief met neem de pil in op de wcbril liggen, zodat ik het niet vergeet. Ik deelde hier de badkamer met vreemden waardoor dat niet gaat en heb het dus op me nachtkastje gelegd, maar alsnog gewoon vergeten. Ik voel me zo stom omdat het juist altijd zo goed ging en hem nooit vergat!</p><p>Mijn vraag is dus.. is er een mogelijkheid op bevruchting? En zo ja, wanneer dan een test doen? Ik wordt natuurlijk over 10 dagen weer ongesteld, moet ik dat afwachten?</p>