Help...kan me het niet laten!!!

A

Anoniem

Guest
Nou ja, het is geen drama en eigenlijk heel leuk.....wat????.....nou de nieuwe collectie kleertjes natuurlijk!!!
Ik had zaterdag voor onze meiden al een mooie set van Mexx gekocht en vandaag weer, ik kan het gewoon niet laten hangen.
Al die mooie kleurtjes en stofjes...manlief ziet de bui alweer hangen, twee meiden met kasten vol mooie kleertjes en mama met te weinig.
Ga dit najaar ook maar eens aan mezelf denken, maar die kleine kleertjes zijn gewoon te leuk.
Linde heeft nu gewoon te veel kleertjes, luxe probleem dus, ga  toch proberen me  een beetje te beheersen want er komt vast nog heel veel leuks.
Zijn er al meer mama's tijdens dit warme weer met najaars outfits bezig???  

groetjes Danielle

Nee !! daar wil ik nog helemaal niet aan denken hoor! Eerst de zomer!!!
Maar aan de andere kant: je moet het eigenlijk nu wel kopen, anders is al het leuke spul al weer weg

Groetjes van Cissy

Ben al wel aan het dromen!
Kan alleen nog niks kopen want ik weet nog niet welke maat ik dan heb.
Maar m'n zusje gaat ook trouwen, dus ik hoop in een heel mooi maatje te  passen in een heeeele mooie jurk ofzo.
Liefs NElleke

......uuhhhhh!!!! kan het niet laten, moet het zijn natuurlijk, zelfs dit zinnetje kost me moeite om zonder typfouten neer te zetten!!!!
Leuk een bruiloft! morgen trouwt mijn zwager in Rotterdam, ik heb er erg veel zin in.
Uiteraad ook allemaal in een mooie nieuwe outfit ( ja, zelfs mama)  zal eens probeeren eraan te denken mijn camera mee te nemen en dan ook nog foto's te maken.

groetjes  Danielle.  

Hoi hoi,

Jaaa erg leuk,snuffelen tussen de wintercollectie...zulke mooie kleertjes.
Hier bij ons in het dorp zit een winkeltje vlakbij de supermarkt waar ik regelmatig kleine boodschapjes ga doen en iedere keer als ik voorbij kom moet ik toch effe kijken hoor...zo leuk.Ik heb ook nog steeds een kadobon liggen van hun,dus ik ga hem eerdaags toch maar eens innen...Ohja,ik koop ook veel meer voor ons Tess dan voor mezelf.Dat kleine spul is ook zo schattig!!

Liefs Kitty en Tess

Terug
Bovenaan