<p>Misschien dat iemand hier een idee heeft.. Onze dochter van bijna 4 wilt sinds een week ineens niet meer na de opvang.Ze begint al als ze wakker wordt en zegt dan ik wil niet naar de kindjes en begint al te huilen. Aangezien ik al vroeg weg moet brengt mijn vriend haar weg. Voordat ze thuis willen vertrekken begint ze weer en dan gaat ze zover dat ze gaat overgeven. Als ze uit eindelijk daar aan komen begint ze te schreeuwen noem maar op. Nadat ze om 09:00 uur fruit hebben gegeten erna gaat het weer goed. En als ik haar kom halen zegt ze ook ik heb het heel leuk gehad. Wel zegt ze iedere keer nu dat ze het spannend vindt om naar de basisschool te gaan. We hebben al verschillende gesprekken gevoerd met haar. En iedere keer zegt ze sorry en dat ze zich de volgende keer niet meer doet aanstellen. Ook heb ik met de directrice gesproken wat we hieraan kunnen doen. Maar eerlijk ik weet het niet. Thuis is ze gewoon zoals ze altijd is en meer als praten met haar kunnen wij ook niet. Op de opvang als ze nog een beetje driftig is zegt ze ineens wat ze nog nooit heeft gezegd het is te druk hier de kindjes schreeuwen te veel en sommige juffen moeten weg. En ook daar zegt ze dat ze het spannend vindt. Weet hier iemand raad mee? Groetjes Wendy</p>