Help, kleertjes verkleurd!

OOh, nu ben ik de babykleertjes van mijn zoontje aan het uitzoeken, want in juni verwachten wij onze dochter..... zijn sommigen helemaal vergeeld! Doodzonde, en er zijn ook kleertjes bij die ik van anderen geleend heb :-(

Heeft iemand hier een tip voor? Kan ik ze gewoon wassen, of moet ik iets speciaals doen?

Alvast dank voor enige hulp!

ik heb geen tip,maar ik had net het omgedraaide,was bij mn ouders voor ik in december 09 ging bevallen.Wij hebben een dochter,en hebben er een zoon bij,maar ook bij mij zijn wat kleertjes geel geworden..ze liggen in een doos op zolder..
zonde..ik ben benieuwd of iemand een tip heeft

liefs,karin

wat zonde zeg!
heb je al geprobeerd om ze gewoon te wassen?
kijken of het dan weg gaat?

ik verwacht in juni mn 2e meid, dus heb van de week ook nathalia haar kleertjes uitgezocht, maar die van mij zijn gelukkig helemaal niet verkleurd.

heb helaas ook geen tip voor je.
ik zou ze eens proberen te wassen, kijken of dat werkt.

liefs, do

http://www.google.nl/search?hl=nl&source=hp&q=kleding+verkleurd&meta=&aq=f&oq=

kijk eens of je hier iets bij vindt.

liefs, do

Heb op andere forums ook gevraagd en over het algemeen wordt de tip gegeven:

Wassen/ weken in biotex of vanish en dan in de volle zon drogen (nog even wachten dus!!)

Ik denk dat ik de biotex ga proberen.

Iemand had ook de tip voor witte was: 2 steradent tabletten in de wasmachine erbij.

@Do: wat leuk, gefeliciteerd! Ik ben 8 juni uitgerekend van onze dochter. Vind het zo bijzonder dat we na onze prachtige zoon nu een meisje mogen verwachten, kan mijn geluk niet op!

Haha, zou zelf effe steradent proberen maar weet wel dat als je tomatenvlekken heb dat dit er uit gaat als je in de volle zon laat drogen.

Succes ermee, zelf heb ik niet meer op zolder gekeken naar de kleertjes haha misschien dat ik dit van de zomer weer 'mag' doen,

Liefs Marina

heyhey

ja, jij natuurlijk ook gefeliciteerd :p
we zijn over de helft hahaha.
een jongen en een meisje... ook heel leuk :D
kan je zoon over zn zusje waken hahahha.

toen ik geboren werd, mocht niemand aan me zitten van mn broer. wat dalijk deden die mensen mij pijn en ik ben zijn zusje!!!
echt super schattig, als je dat op de camera terug ziet :D
toen waakte hij al over me, en dat doet hij nog steeds hahaha hij heeft me meerdere malen uit de brand geholpen :p (als ik weer eens ruzie had met oudere gasten, stond mn broer het daar voor zn zusje op te nemen :p)

ik krijg hier straks t gekibbel over kleding, make-up , jongens enz hahahahaha.

hey, geniet er lekker van hoor :D
nog eventjes en we kunnen allebij onze meid in onze armen sluiten :D

liefs, do

Terug
Bovenaan