help kolven

hoi damens zit hier nu op mijn werk en ik blijk een onderdeel van mijn handkolf te zijn vergeten, gevolg hele volle borsten die pijn doen. heb er net de ergste druk afgehaald door mijn borst te melken als een koe maar auw auw auw. kan ook niet naar huis want heb echt heel veel werk te doen. geen idee hoe ik dit moet oplossen jullie misschien een idee. hoop ook niet dat door deze actie mijn melk gaat teruglopen

Toch doorzetten met de hand te kolven...in het begin doet dit bij mij ook erg pijn, maar na een tijdje als de ergste druk eraf is niet meer. Op www.borstvoeding.com kun je vinden hoe je het precies moet doen.. ik heb zo weleens 160cc gekolft. En terugloop zou ik me geen zorgen over maken. Als het al zo snel terugloopt is het ook zo weer op peil als je wat extra aanlegt.
Werkze!!!

succes ermee!
Denk niet dat na 1 dag je voeding hiervan terugloopt, en anders als je thuis bent vanavond extra keer kolven zodat je borsten 'denken' dat je kindje overdag wat minder heeft gedronken en het nu in wil halen.

Liefs Marina

nou heb het net geprobeerd en heb 110 cc met de hand kunnen kolven, ze zijn niet helemaal leeg maar de grootse druk is er nu gelukkig af. het is wel een kliederboel hoor. en idd marina vanavond leg ik antonio gewoon een keer extra aan of ik kolf ze leeg zodra ik thuis ben

Terug
Bovenaan