Help krampjes!!

Hoi wie heeft de gouden tip.
Denk dat ik alles bijna al heb geprobeerd.
Mijn zoontje van bijna vijf maanden krijgt standaard  een uur na de fles van  19.00 krampjes en last van windjes laten hier door valt hij niet meer in slaap.  Ook s'nachts komt hij nog regelmatig.
Ook heeft hij wel eens last van harde ontlasting.
Alle tips zijn welkom...
oververmoeide moeder...      

Hoi,

Ik weet precies wat je bedoeld. Onze kleine meid heeft vooral 's ochtends krampjes omdat ze dan zoveel ineens drinkt, maar ook vaak 's nachts wat ons allemaal lekker bezig houdt. We zijn zelf nog zoekende naar dé tip, maar op dit moment lijken de homeopatische druppeltjes cynababy goed te helpen.
Van iemand anders kreeg ik de tip dat een ostheopaat soms kan helpen, dus die gaan we morgen bellen voor een afspraak.
En wat bij ons werkt: haar lekker met haar buik tegen je aan leggen en dan rustig gaan zitten. Maar ja, bij echte pijn helpt dat niet meer en je moet er ook maar net de tijd voor hebben...

Sterkte!

Eveline

Hey hallo,

Hier nog een moeder die alles al heeft geprobeerd!

- cinababy
- sab simplex (uit duitsland)
- bronwater
- warm badje
- masseren van het buikje
- zelf venkethee drinken
- venkelwater gegeven
- fles aanmaken met rooibosthee

Nu zijn we bij de osteopaat aangekomen en krijgen we pilletjes om de darmflora weer normaal te krijgen. Ik heb veel zoet gegeten tijdens mijn zwangerschap en ook erna. Dat schijnt een negatief effect te hebben om de darmpjes van de baby. Tevens een antibioticakuur geslikt voor mijn borstontsteking en ook dat kan erge klachten geven bij baby's. Nooit geweten. Nu dus al 3 dagen aan die pilletjes en ik moet zeggen dat het minder aan het worden is. Mijn dochter is nu 9 weken en zolang waren we ook al op zoek naar DE oplossing voor darmkrampjes....

Veel succes.
Groetjes,
Rosanne, mama van Isa

Terug
Bovenaan