help? kunnen dit weeen zijn??

A

Anoniem

Guest
hoi meiden.
ik heb nu steeds om de paar min kramp steken onder in me buik wat ook naar boven trekt en naar beneden richting rug...(beetje moeilijk uit te leggen hoe het pecies voelt)
ik heb gisteren dacht ik mijn slijmprop verloren en vandaag steeds slierten slijm..
maar   ik weet het even niet en wil niet iemand in mijn omgeving vragen van hoe of wat.
hoop dat jullie mij kunnen helpen...
alvast bedankt...

Hoi,

Ik weet niet hoever je bent in je zwangerschap, maar volgens mij zou het best wel kunnen dat je weeen hebt. Ik vond het een beetje op menstruatie pijn lijken ( in het begin ) maar dan duidelijk een begin en een eind tot aan de volgende. Als ze echt regelmatig komen, kan dit volgens mij goed het begin zijn. Maar ik ben ook geen vk of dokter, als je ongerust bent zou je toch even kunnen overleggen.

Succes en hou ons op de hoogte!!

oh ja vergeten erbij te zetten ik ben vandaag 39weken en 3dagen

Hoi,

Hier ben ik nog even. Ik hoop niet dat je door  MIJN mailtje echt denkt dat het begonnen is !   Je kunt ook last hebben van oefenweeen oid. Ik had het net verstuurd en dacht : ik doe er toch nog eentje achteraan, ik zou het zo vervelend vinden voor je als je door mijn idee teleurgesteld zou worden !!

Ik ben erg benieuwd en ik denk aan je !

Succes!
Sophie

nee jho ik hoop wel dat het begonnen is maar zeker weten doe je het nooit..
de "pijn" die ik voel is krachtiger dan mentruatie pijn er zit wel verschil tussen de tijden de ene keer 4/5 min en dan ineens weer 10 dus ik wacht het maar af ga zo een douche nemen (er komt zo iemand langs voor me man daar wil ik niet bij zitten)

Terug
Bovenaan