Help! kunnen geen meisjesnaam kiezen...

Hoi hoi

Ik schrijf niet zo vaak wat, maar lees wel altijd mee.

Ik ben nu 26w3d zwanger an de tweede en het lukt ons maar niet om een leuke meisjesnaam te vinden.. .de namen die ik leuk vind, vind mijn man weer niet leuk en andersom....

Nu hebben we een paar namen... maar kunnen niet kiezen... wat vinden jullie?

Sara
Mette
Yara

Ben benieuwd.

Verder alles goed hier hoor

groeten Nijn

ik zou kiezen voor Sara, maar ik weet natuurlijk niet hoe jullie achternaam is. Ik vind dat het ook wel goed moet passen bij de achternaam. Verder moet je eigenlijk even kijken wat de initialen worden, met de eventuele doopnamen en achternaam, dat je niet een hele rare afkorting krijgt als WC, SS, CS enz. enz.

Succes met het kiezen, gelukkig heb je nog een paar weekjes

Groetjes Natalie

Hoi!

Ik snap PRECIES jullie probleem!! De namen die ik mooi vind, vindt mijn vriend helemaal niets... maar hij komt zelf met weinig input. Ik heb hem nu 'gedwongen' een lijstje te maken met zijn opties, dan kies ik de mooiste .

Ik vind uit jullie rijtje Sara het mooiste!

Succes!

Liefs

Hoi hoi!

Gelukkig hebben wij niet zo'n problemen met namen zoeken. We waren er direct uit.

De naam moet wel een beetje bij de naam van je andere kindje  passen vind ik. Uit je rijtje vind ik Sara (klassiek)  of Yara (modern) wel mooi.

Succes.

Groetjes,
Nelly.

Hoi Nijn,

Ik herken het ook wel: wij hebben ook best een verschillende smaak wat betreft namen. Gelukkig hebben we nu een naam die we allebei leuk vinden!

Ik zou voor Mette gaan, die hoor je het minst en het is een leuke naam.
Sara(h) staat al zo lang in de top 10 en Yara hoor je vaker dan Mette.

Succes met kiezen, je zult namelijk van iedereen die reageert weer een ander antwoord krijgen.

Groetjes, Michele (26+3 van de 3e)

Dit is voor iedereen persoonlijk natuurlijk, en ligt ook wel aan de achternaam enz.
maar als ik je rijtje zo die dan gaat mijn voorkeur uit naar Yara.
succes ermee

liefs Jenny

Ik zou voor mette gaan ....
Yara heb ik zelf ook aan gedacht, maar ik hoor 't zo vaak om me heen dat we die van het lijstje hebben geschrapt.
Sara vind ik inderdaad ook wel leuk, alleen zou ik 't dan persoonlijk met een h erachter schrijven.

Groetjes,
Anne

Terug
Bovenaan