Help lage hcg

<p>Dag allemaal </p><p>Ik ben vandaag 4.6 weken zwanger ik heb al 2 dagen buikpijn , nu mocht ik vandaag naar de gynaecoloog voor toch is te kijken wat het kon zijn op de echo was niet echt iets te zien (wat normaal is natuurlijk op die tijd) en hebben ze een hcg en progesteron test gedaan mijn progesteron was oke maar mijn hcg was maar 39 nu moet ik maandag opnieuw bloed laten nemen of toeneemt of afneemt nu heb ik heel veel bang dat het gaat eindigen in een miskraam zijn er nog mensen die een lage hcg hadden bij 4-5 weken waar het wel goed ging?</p><p> </p><p> </p><p> </p>

Hier had van de week iemand dezelfde vraag en een huisarts assistente geloof ik had toen een mooi schema geplaatst wat de waarde moet zijn per week. Ik heb geen idee of 39 laag is voor 4 weken.

3 weken zwanger: 5-50
4 weken zwanger: 5-426
5 weken zwanger: 18-7.340
6 weken zwanger: 1.080 – 56.500
7/8 weken zwanger: 7.650 – 229.000
9-12 weken zwanger: 25.700 – 288.000
13-16 weken zwanger: 13.300 – 254.000
17-24 weken zwanger: 4.060 – 165.400
25-40 weken zwanger: 3.640 – 117.000

Ik heb  het schema gevonden.

Dankje
Ja mijn gynaecoloog zei dat het laag was maar dat alles nu ging afhangen van mijn resultaten maandag maar ik heb er geen goed oog in nog geen bloed verlies maar wel veel krampen en rugpijn 

Ik zit precies in het zelfde schuitje.
Ook 4.6 weken.
Dinsdag was mijn HCG 36 en vandaag 56. Wel gestegen maar niet verdubbeld. Ik laat maandag ook weer opnieuw bloed prikken. Mijn arts vertelde mij dat geen waarde moet hechten aan de waarde zelf. Maar aan de stijging. Zolang hij stijgt is het positief. Zoveel vrouwen, zoveel verschillende waardes en manieren van oplopen.

Ik slik al wel sinds de terugplaatsing duphaston.

Ik ga voor je duimen dat je maandag ook positief gestegen waardes hebt!

[quote quote=10551783]Ik zit precies in het zelfde schuitje. Ook 4.6 weken.Dinsdag was mijn HCG 36 en vandaag 56. Wel gestegen maar niet verdubbeld. Ik laat maandag ook weer opnieuw bloed prikken. Mijn arts vertelde mij dat geen waarde moet hechten aan de waarde zelf. Maar aan de stijging. Zolang hij stijgt is het positief. Zoveel vrouwen, zoveel verschillende waardes en manieren van oplopen. Ik slik al wel sinds de terugplaatsing duphaston. Ik ga voor je duimen dat je maandag ook positief gestegen waardes hebt![/quote]
Ik heb het er zo moeilijk mee om positief te blijven mijn man zegt dat alles goed komt en heb al wel een aantal verhalen gelezen waar het wel goed kwamaar ik betwijfel het ik heb net men progesteron nagekeken omdat ik toch wou zien wat deze was en het was maar 6.7 wat mij dus geen positieve zekerheid meer geeft ?

Ik snap je zorgen en gedachtes.. het enige wat je nu kan doen is goed voor jezelf zorgen. Proberen rustig te blijven en gedachtes te verzetten. (Of van je af schrijven) Ik weet hoe lastig het is. Je kan helaas niets anders doen tot je de uitslag van maandag hebt.
Ik ben deze dagen vrij. Probeer me te vermaken met hond uitlaten, series kijken, tekenen en rustig in huis rommelen.
Hopelijk vliegen de dagen voorbij.
Succes en blijf voor je duimen

Terug
Bovenaan