HELP..Lange cyclussen, maar geen positieve ovulatietest??

A

Anoniem

Guest
Hallo lady's,

Even voorstellen, ik ben Damienne, 23 jaar en sinds juni 2008 gestopt met de pil en sinds september 2008 voor de 'eggie' aant klussen...
Nu heb ik cyclussen van 43 dagen ongeveer, dus ben ik ovulatietesten gaan gebruiken,
maar ik zit nu op dag 31 en nog geen positive test, dit hoort toch niet zo?

Wie heeft hier ervaring mee?

liefs
Dami

Dag Dami,

Kom gezellig mee kletsen op 'vervolg: menstruatie, wanneer kom je nou' .

wij hebben hier allemaal last van. Bij een aantal is PCO geconstateerd, zoals bij mij, wat betekent dat je ei onvoldoende rijpt/ niet springt .

Zelf ben ik een tijdje aan het lijntje gehouden door de assistente van de huisarts. Ik zou moeten ontpillen. Mijn cycli werden echter steeds langer en heb een nieuwe huisarts gezocht (ook om andere redenen) en die heeft direct bloedonderzoek laten doen en me doorgestuurd naar de gynaecoloog. Nu slik ik clomid om de eisprong op te wekken en sindsdien heb ik cycli van ruim 35 dagen (ipv 3 maanden).

Zou het even aankijken, maar anders toch echt naar de huisarts.

groetjes Laura

Hoi,

Ik zit ongeveer op een cyclus van 30 a 33 dagen.
Ik heb nu 3 maanden ovaluatie testen gebruikt. Maarvan ik maar ik 1 maand een keer 2 dagen duidelijke positieve testen had. In de 2 andere maanden had ik niet 1 x een positieve test. Toch ben ik ben ongesteld geworden, hoe kan dat?
Als je ongesteld wordt betekend het toch dat je WEL een eisprong heb gehad? Aleen kan ik die op een of andere manier niet meten........
Ik snap er ook niet veel van.

hallo meiden,

ik vroeg dat ook aan de HA of je dan wel een eisprong hebt als je uiteindelijk ongie wordt, dit is niet altijd het geval!! Ik ben niet zwanger en ook niet ongie en zit op 49 dagen...heel irritant aan het worden want kunnen nu geen kant op!! Maar ja we zijn "nog maar " 3 maanden bezig!!   Ik ben ook zooooo ongeduldig!! Nu hebben we geen kans, de teleurstelling is ook groot als je iedere maand aan het einde van een cyclus ongie wordt, maar dan kun je je in ieder geval richten op een volgende maand...

sorry moest m'n hart ook ff luchten!! gelukkig kunnen we dit met elkaar delen!!

Gek maar waar, kan niet wachten totdat ik ongie wordt...

xx

Terug
Bovenaan