Help: lekke band Muty-wandelwagen!

Dit was nou altijd mijn "grootste angst".... een lekke band oplopen met onze kinderwagen. En ja, díe angst is realiteit geworden.
Er prijkt een prachtig viltje met spijker (voor bijv. onder stoelpoot) in het voorste wiel!! Graag geef ik altijd iemand anders de schuld zoals ook in deze situatie. Mijn schoonmoeder had die dag opgepast én met de wagen gewandeld (Stan natuurlijk wel meegenomen..). Ach, natuurlijk had dit mij ook kunnen overkomen.
Ik heb nog niet gekeken naar het leed dat geleden is, maar zal zometeen even een onderzoekje instellen. Kijken wat de indicatie zal zijn: moeders zelf aan de klus óf even kijken of de fietsenmaker hier wat mee kan.
Pff, begin nu al met frisse tegenzin.

Groetjes Marieke


En natuurlijk de kern van mijn verhaal: Heeft iemand hier ervaring mee?
 
Hoi,
Is je band al geplakt?
Ik heb ook een lekke band gehad met de kinderwagen. Het was een quinny. Ben er mee naar de fietsenmaker gegaan. Die heeft er een nieuwe binnenband in gedaan. Had de wagen geleend van mijn vriendin en die had het ook al een paar keer gehad dus de binnenband was niet veel meer.
Succes.
 
Moeder-klus (i.p.v. kabouter-klus) is gistermiddag aan de slag gegaan.
Voor dat ze zich waagde aan dit hele gebeuren voor de zekerheid toch maar even naar Prenatal gebeld om te vragen of ze dit eerder aan de hand hebben gehad ect.
Het blijkt dat je banden met een SPAKEN-VELG WEL zelf kunt plakken MAAR de meeste banden met een KUNSTSTOF-VELG NIET. Dit is dus nog een tip voor de a.s. moeders die nog een kinderwagen willen aanschaffen.
Het is gelukt om de band te plakken. Het viel eigenlijk reuze mee en de klus was in 20 minuutjes geklaard.

Groetjes Marieke
 
Terug
Bovenaan