Help, licht bruine afscheiding??????????!!!!!!!!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Ik ben 4 weken en 1 dag zwanger, heel pril dus.
Maar nu heb ik sinds vanochtend lichtbruine afscheiding, heeft iemand hier ervaring mee???????????????
Ik maak mij nl ontzettend druk, mede door miskraam in december 2006!!!
Ik heb ook geen giga gevoelige borsten; kortom ik zit mijzelf aardig gek te maken.
Ik hoop dat jullie kunnen helpen????

Alvat bedankt,

een ongeruste Vera

Hoi hoi,

ik heb de eerste drie maanden regelmatig last gehad van bruine afscheiding. Dat was meestal rond de tijd dat ik anders ongesteld was geworden. Waarschijnlijk waren nog niet al mijn hormonen op de hoogte van het feit dat er een nieuw wonder in mij groeit. Mocht je je zorgen maken, bel dan even naar de huisarts. Straks zit je heel het weekend voor niets in de stres.

Veel liefs van Marloes

het kan indaling van je vruchtje zijn, denk er ook aan je lichaam is gewend geweest jaren dezelfde cyclus te volgen. hormonen gieren door je lijf enz enz. maar tip 1, de allerbelangrijkste bij twijfel altijd je verloskundige bellen. alle goede bedoelingen ten spijt. die weet het toch echt het beste...

hoi

ook ik had bruine afscheiding  waarvan 1 keer echt op menstruatie leek wat waren we ons rot geschrokken maar gelukkig is alles goed gekomen hou moed en ga naar de verloskundige en vraag naar een echo bij ons was de eerste keer met 6 weken waardoor er op de echo nog wel heel weinig te zien was maar nu zijn we gelukkig alweer 21 weken dus alweer op de helft

probeer positief te blijven ook al valt dat niet mee

Hoi,

Ik wil je niet ongerust maken, maar ik kreeg met  6 weken ook lichtbruine afscheiding. Ik kreeg een echo in het ziekenhuis en het hartje klopte goed. Een week later had ik iedere keer een klein plekje bloed in mijn inlegkruisje (ongeveer zo groot als een euromunt). Ik heb toen weer een echo gehad en weer was alles goed, het hartje klopte nog steeds heel goed. Ik bleef het bloedverlies (nog steeds maar hele kleine beetjes) houden, en met 9,5 weken kreeg ik weer een echo. Deze echo was niet goed, er klopte geen hartje meer! Een week later (13 december 2006) heb ik een curettage gehad.

Ik zou dus zeker contact opnemen met je verloskundige. Het hoeft niet mis te zijn, maar dan krijg je tenminste wat zekerheid.

Bij mijn eerste zwangerschap heb ik in de 8e week helderrood bloedverlies gehad, en deze zwangerschap is wel goed gegaan.

Heel veel succes en laat je iets weten?

groetjes Jos78

Terug
Bovenaan