Help, loslaten?!

Hallo,

Ik ben nieuw hier. Geen idee of ik iets te klagen heb, maar ik word helemaal gek.

Wij willen een 2e kindje. We zitten nu aan maand 7 (cyclus 8).

Luteale fase: 10-13 dagen. Is dat lang genoeg? Op internet lopen de meningen zo uiteen, lastig...

Ik gebruik al 2 maand ovulatietesten, maar zonder succes dus.

En ik wilde vooral ook weten: hoe laten jullie het los? Lukt dat überhaupt? Want ik word dus helemaal gek de week voor mijn menstruatie,ik herken alles een symptoom, kan heel moeilijk wachten met testen en heb dus al veel geld verspild...

Ze breken tot nu toe altijd door dus...

Zou ik al langsgaan bij een gyn? Dat is veel te vroeg wss?

Maar ik weet niet meer wat doen, ik wil zo graag een 2e babietje en ben bang dat het gewoon niet gaat lukken (door mijn stress errond ook)... Bij mijn eerste was ik in de derde maand zwanger...
 
Ik snap je gevoel.
Ik ben nu net zwanger van ons 3e kindje
 En dit duurde ook wat langer dan bij de 1e 2 .ik realiseerde me toen pas dat ik eigenlijk wel heel veel geluk heb gehad met 2 keer snel zwanger ronde 4 en ronde 2.
Dit keer waren wij bezig vanaf november 2022 en ben nu net 7 weken zwanger. Eigenlijk ook niet heel lang bezig geweest maar alles wat langer duurde als bij mijn zoontjes is gewoon kut.
Ik denk dat met je lf niet zoveel mis is denk ik zo  die van mij lat tussen de 12 a 14.
Het is toch maar elke maand  geluk hebben en de kans om zwanger te raken iedere maand is vrij klein.
Ik zou het nog even te tijd geven hoe moeilijk ook. Maar ik snap je gevoel heel goed hoor. Je bent liever gisteren zwanger  dan vandaag..
Tja en dat stukje los laten ik denk zelf dat geen een vrouw dit kan.  De wens is er voor een kindje dus dan is het heel moeilijk om dat uit te schakelen. En denk ook niet dat daar iets mis  mee is dat je daar mee bezig bent . Zolang het maar geen dingen gaat beïnvloeden lijkt het me gewoon gezond toch?
 
 
Wachten is ontzettend moeilijk. Bij ons heeft het beide keren ruim 1 jaar geduurd. Je hebt al een kindje mogen krijgen, dus je weet dat het kan. Probeer daar op te vertrouwen. Hoe moeilijk dat ook is.
Ik was ook niet zo goed in wachten. Ik wilde het gewoon weten ook al was het negatief. Daarom gebruikte ik testen van de action. Deze zijn goedkoop en gewoon betrouwbaar.
 
Ja ik weet het... Ik ben gewoon zo ontzettend bang dat er ineens iets mis zou zijn ?. Goh, een jaar, dat lukt me verschrikkelijk. Fijn dat jullie er toch 2 hebben! Dankjewel voor de tip van de testen. Ik koop meestal die van het Kruidvat of de Albert Heijn. 
 
Terug
Bovenaan