HELP!!! Luier verschonen een ramp!!!!!

Help! Onze dochter is nu 9 maanden en kan al een hele tijd staan. Ze wil ook niets anders. Het is bijna onmogelijk om haar luier te verschonen omdat ze niet wil blijven liggen. We hebben al van alles geprobeerd maar niks helpt. iets interessants geven, haar proberen vast te houden...

Wie heeft de gouden tip??????

Jabe
 
Waarom verschoon je haar niet staand. Voor haar fijn als ze niets anders wil voor jullie ff oefenen maar dan is er geen stress meer van het moeten liggen.

groetjes joyce mama van Mara
 
Hoi,
dit is echt een geijkt verhaal, geloof me, elke baby heeft dat en helaas, het is voorlopig nog niet over. Het is meer een wilskwestie. Jij wilt dat ze gaat liggen, maar zij ontdekt haar eigen ik. Niet teveel strijd leveren, dan gaat het vanzelf wel weer even over. Wat bij mij helpt is gewoon een poosje luierbroekjes gebruiken, die kun je makkelijk staand verschonen en alleen liggend met een poepbroek. Na een poosje gaat het weer steeds makkelijker. Hou er wel rekening mee dat het wel weer terugkomt.
 
ja ik wilde ook zeggen : waarom niet staand??? als ze goed kan staan is dat een prima oplossing. het is ff wennen maar ik weet niet beter, op den duur gaan ze onder het verschonen wegrennen.. dan kan je het kind beter weer neer leggen.
succes ermee
groetjes
 
Terug
Bovenaan