A
Anoniem
Guest
Ja, vandaag dus de 20-weken echo gehad. Het zag er allemaal geweldig uit! Echt weer super om te zien. Alleen... nu blijkt dat de navelstreng maar twee bloedvaten heeft ipv drie. Hoeft absoluut niks ernstigs te zijn (komt vaker voor), maar ben toch best een beetje geschrokken. De gynaecoloog heeft het hartje goed bekeken en de niertjes en longen en het zag er goed uit. Na de bevalling kijken ze daar nog eens extra goed naar. Meestal is het niks maar bij 1 op de 1000 babytjes blijkt het wel "iets" (wat???) te zijn.
Ik moest me geen zorgen maken maar stiekem doe ik dat natuurlijk wel een beetje. Wie herkent er wat in mijn verhaal??? Heb er zelf nog nooit van gehoord!!!
PS wij hadden een videoband meegenomen en de gyn heeft het voor ons opgenomen!
Ik ben vandaag 19 wk en 5 dagen, maar volgens echo wat verder (tussen 20 wk en 21 wk).
groetjes Cindy
Ik moest me geen zorgen maken maar stiekem doe ik dat natuurlijk wel een beetje. Wie herkent er wat in mijn verhaal??? Heb er zelf nog nooit van gehoord!!!
PS wij hadden een videoband meegenomen en de gyn heeft het voor ons opgenomen!
Ik ben vandaag 19 wk en 5 dagen, maar volgens echo wat verder (tussen 20 wk en 21 wk).
groetjes Cindy