Help...mama wordt gek!

Zoals de titel al zegt, word ik er even gek van.
Nooya huilt overdag als ze niet opgetild word heel snel maar nu vooral als ze in haar bedje ligt om te slapen overdag en snachts.
Ze slaapt overdag soms 1 of 2 keer een halfuurtje waarvoor ze eerst een uur lligt te janken. Ze houdt het zo lang vol!
Wij willen ook eens rust!! We zijn dat gejank zo zat!
Ik weet niet meer wat we moeten....

Wat vervelend voor jullie, ik snap helemaal dat je er gestoord van wordt.
Heeft ze altijd al veel gehuild of wordt het erger?
Heb je het idee dat het aandacht vragen is of heb je het idee dat er echt iets aan de hand is?
Kan je anders haar even naar iemand toebrengen zodat jullie even een rustige nacht kunnen hebben om bij te tanken?
Zelf ben ik momenteel erg moe en ondanks dat Brannon niets mankeer heb ik niet de puf om hem te laten huilen s'nachts ( maakt dan z'n broer wakker) dus wij nemen hem tussen ons in zodat we allemaal weer slapen, niet echt pedogisch maar het gaat vanzelf wel over want z'n grote broer heeft ook zo'n periode gehad en slaapt tenslotte nu ook alleen in z'n bed.
Ik hoop voor je dat Nooya snel goed in haar velletje komt te zitten en jullie natuurlijk ook!!
Sterkte!!

Hoi
Dankje. Het zal inderdaad een fase zijn want eerder sliep ze gewoon goed. Ze heeft weleens eerder zon fase gehad. ze krijgt er 2 tandjes bij en ik merk gewoon dat ze tegen meer leren praten stapjes zetten aan zit te hikken. Ze gaat ook langszaamaan meer begrijpen heb ik het idee. Dus we zullen hier even doorheen moeten. Maar fijn hier ff m'n hart te luchten.
Er is niet echt iets aan de hand met haar dus meestal laten we haar ff huilen. En vaak leggen we haar ook tussenin hoor.
Laten we hopen dat ze snel opknapt.
Groetjes.

Terug
Bovenaan