Help me aub even met een antwoord

A

Anoniem

Guest
Ik ben vanaf 11 juni gestopt met de pil en een week daarvoor ben ik gewoon ongesteld geworden ( maar heb 5 dagen van de volgende strip geslikt dus werd mijn stop dag zondag 11 juni) nu heb ik al een week last van mijn onderbuik steeds een soort van steken/krampjes, ook ben ik wat moeier dan normaal.

Waar heb ik last van, wie kan mij een antwoord geven.
Volgens mij kan ik toch niet zwanger zijn of is dat wel mogelijk.

groetjes nancy

pas zwangere meiden geniet ervan

heey nancy,

Ik ben ook net een week gelden ongi geweest en was weer begonnen
aan een nieuwe strip van de pil..
Ook ik ben na 4 pillen gestopt met de pil en ben nu dus weer ongi...
Ik denk niet dat je zwanger kan zijn omdat je ongeveer 2 weken na je
ongi vruchtbaar bent..
Wat ik mij nu af vraag is of ik nu een ei sprong heb gehad of dat ik nu "nep"ongi ben omdat ik met de pil gestopt ben, dus vanaf waar kan ik nu gaan rekenen??
Sorry dat ik niet echt een duidelijk antwoord voor je heb..

groetjes simone

Hoi Nancy
Alles is natuurlijk mogelijk.
Helaas ben je pas gestopt met de pil en zul je veel moeten afwachten.
Je lichaam kan je ook flink voor de gek houden en dat is erg frustie.
Doe anders een test en wacht daarna 2 weken en doe zo nodig om de 2 weken een test.
Veel succes met afwachten, we weten hoe je je voelt.
Groetjes

hoi,

Ik ben op 8 juni gestopt met de pil, de laatste van de strip, heb dus niet meer of minder geslikt. Heb sinds vanmorgen ook last van krampjes, maar volgens berekeningen op zwangerschapspagina.nl en babybrabbel.org heb ik mijn eisprong vandaag of morgen.
Aan de ene kant reken ik er niet echt op omdat het nog maar de eerste maand is zonder de pil en ik altijd heb gedacht dat ik nog wel zou moeten ontpillen. Spannend is het zeker wel. En het is echt zo wat Deez schrijft; afwachten......... zucht.......

Ik heb dus eigenlijk geen duidelijk antwoord maar ik wens je veel succes!

groetjes

Terug
Bovenaan