Help!!! me borsten lekken NU al

A

Anoniem

Guest
Mijn  borsten ijn  gister flink melk gaan
produceren en dat terwijl ik pas 17 weken ben. Moet nu dus met van
de pads in mijn bh lopen schaam me dood. Mijn moeder zegt dat dit
alleen maar een goed teken is dat je borsten voldoende melk aan het
aanmaken zijn. Maar ik vind het NU nog erg lastig, dacht dat dit pas na
de zwangerschap zal komen. Wie heeft hier ook last van.

groetjes Mariska

Hai Mariska,

Hier nog iemand waarbij de pruductie al vroeg (rond de  18/19 weken)  op gang kwam vooral 's nachts en als ik geen strak shirt aan had. Het is balen maar mijn vk zei ook dat het een goed teken is, dat de hormonen goed werken!! Sinds een week of drie heb ik het nu ook zo maar  over dag en draag ik dus ook pads. Het is even uit proberen, maar ik heb nu pads die je niet ziet zitten dus hoef  ik me er ook niet voor te schamen!!
Ik had van die wasbare gekocht van avent, maar die zag je dwars door mijn shirt heen zitten. Nu heb ik van Natusan weggooi pads en die zie je bij mij  dus niet zitten!! Helemaal blij! In mijn bed heb ik een luier onder mijn matrashoes zitten omdat ik het liefst naakt slaap  wat mijn vk ook aanmoedigd zodat de boel toch kan luchten. Het is wat extra beddengoed wassen, maar dat maakt me niet uit!!

Dus wees gerust!! Je bent niet de enige!!

Groetjes
Wilma
27 wk en 1 dg

Hey,

Tgoh is wel al vroeg he,allé is men eerste zwangerschap dus zo een kenner ben ik niet hoor maar dacht ook wel dat dit later kwam.
Ik heb het vorige week ook voorgehad maar niet veel hoor,niet dat het door men bh en zo zou komen en nu heb ik het weer ineens niet meer...
Ben nu bijna 30 weken en ja hoop wel dat het niet erger word he,gaan jullie borstvoeding geven,ja zeker?Ik nu wel niet maar ja

Liefs orchideke

Misschien een tip, als je nog niet zoveel lekt kunnen wattenschijfjes ook helpen. Die zijn veel kleiner en zie je dus niet door je kleding heen. Want met die pads kun je vaak geen strak zittende truitjes of shirts meer aan en met de wattenschijfjes lukt dat nog wel.

THX meiden ga het uitproberen.
En ja ik wil heel graag borstvoeding geven dit ook omdat ik veel allergie heb en mijn man ook dus zijn we extra gemotiveerd om het te doen. In de avond zijn mijn borsten echt twee kacheltjes misschien moet ik ook proberen om naakt te gaan slapen.

liefs Mariska

Wat vervelend zeg nu a, helaas zegt het niets over je productie als je eenmaal borstvoeding gaat geven hoor, dat is mij in elk geval verteld. Of je nu wel of geen melk verliest in je zwangerschap heeft niets te maken met hoe je BV straks verloopt.
Ik hoop dat alles goed gaat voor je natuurlijk :) het is wel vervelend zo...

Terug
Bovenaan