<p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">Hoi</p><p style="caret-color: #000000; color: #000000; font-family: Verdana, Arial, Helvetica, sans-serif; font-size: 14px;">ik ben vader van een dochter van 2,5 de laatste tijd mag ik niet veel doen bij der o.a. Met naar bed brengen maar ook met aantal andere dingen ik mag dat niet maar mama doen en zie dat als we met z'n alle zijn trekt ze meer naar mama toe dan naar mij maar met het spelen komt ze wel naar mij toe dan is het wel goed maar als het tijd is dan moet mama doen en als ik alleen met haar ben dan is het wel oké en is er dan niks aan de hand en soms als ik samen met haar ben vraagt ze naar mama dan maak ik soms een smoes maar meestal probeer ik het te negeren ik vermoed en denkt dat het misschien komt dat ik iets strenger bent dan me vrouw en soms weet ik gewoon niet meer hoe ik ermee om moet gaan en vraag me af en toe af wat ik verkeerd doet probeer het wel te vragen waarom papa iets niet mag maar het enigste wat eruit komt is "nee papa mag niet" en vragen we waarom niet maar daar krijgen we geen correcte antwoord op en een keer per maand heb ik een dag met haar de hele dag niks aan de hand maar als mama thuis komt dan is het papa nee papa mag niet vraag me af hoe moeten we dit oplossen</p>