HELP ME IK BEN ZO BANG

A

Anoniem

Guest
WIE KAN ME HELPEN IK BEN ZO BANG.
IK BEN NU PRECIES 6 WEKEN ZWANGER ECHT HEEL ERG KORT.
MAAR NU HEB IK VANAF VANDAAG EEN LICHT STEKEND GEVOEL WAT LAAG IN MIJN BUIK WAT DOORTREK NAAR MIJN VAGINA.
EN IK WEET NIET OF DIT GEVOEL NORMAAL IS MAAR NA 2 MISKRAMEN BEN JE TOCH WAT BANGER.
IK HOOP DAT IEMAND VAN JULLIE ME KAN HELPEN.

GROETJES JOYCE

heey!!

Toen ik net zwanger was en het nog niet wist liep ik al een paar dagen met tampons ed. in mijn tas omdat k zeker wist dat ik ongesteld moest worden...ik had zo erg buikpijn onderin en idd...ook steken!
Ik bleek toen al 6 wkn zwanger want een week daarna kwam ik erachter en was toen 7 wkn!
De verloskundige zei dat dat kwam door het innestellen van de vrucht.

Nu ben ik 38 wkn en 5 dagen zwanger en heb het WEER!! dus in het begin en op het eind zal je dit hebben!

Ik hoop dat je je niet al te druk gaat maken want dat deed ik ook en zie hier..alweer bijna 39 wkn ;)

x angela

Bedank Angela,

Ik hoop dat je gelijk hebt en ik wacht het maar af je hebt me iets geruster gesteld.
Net knuffelde mijn zoontje me zo steving dat ik gewoon begon te huilen ik weet ook niet waarom en nu zit ik ook te huilen achter de computer nu ik dit schrijf.
Bedankt.

Groetjes Joyce

Na 2 miskramen kan ik me voorstellen dat het even schrikken is als je steken gaat voelen.  
Bij mijn vorige en huidige zwangerschap heb ik  veel last van steken en zelfs krampen gehad. Dit is   de baarmoeder die aan het uitrekken is.Je lichaam is plaats aan het maken voor het kindje en het hoeft zeker geen voorbode van een miskraam te zijn. Heb inmiddels nl een kern gezonde dochter van 2 en ben nu weer 14 weken zwanger.
Als je het echt niet vertrouwt gewoon even naar de verloskundige bellen, maar zolang je geen bloedverlies hebt zou ik proberen me niet te veel zorgen te maken.

Liefs just me

hoihoi.

ik had het in t begin van mn zwangerschap ook hoor. de andere meiden zeiden het al: baarmoeder rekt uit.

op dit moment 27 weken en ook nu heb ik erge pijnen.
t is niet leuk mar ja, t hoort er bij gloof ik.

sterkte met de pijn ennuh, geniet gewoon lekker van je zwangerschap!!!! er groeit gewoon een klein ( nog heel klein) wezentje in je :D:D:D

heel veel plezier.

groetjes do

quote: Joyce en Joey reageerde document.write(friendlyDateTimeFromStr('07-11-2007 12:51:53'));

Bedank Angela,

Ik hoop dat je gelijk hebt en ik wacht het maar af je hebt me iets geruster gesteld.
Net knuffelde mijn zoontje me zo steving dat ik gewoon begon te huilen ik weet ook niet waarom en nu zit ik ook te huilen achter de computer nu ik dit schrijf.
Bedankt.

Groetjes Joyce

Ahhh...dat komt gwn door de spanning..dan ben je wat sneller geemotioneerd denk ik..en zkr als je zomaar een knuffel krijgt van je zoontje kan ik me dat heel goed voorstellen..
Maak je maar niet al te druk en idd..zolang er nog geen bloedverlies optreed gaat alles nog goed... ze zeggen ook wel dat die pijn je buik een goed teken is omdat dat betekend dat de kleine zich goed aan het innestelen is..zo zie je maar, er gaan zoveel verhalen dat afwachten soms maar het beste is!!

Sterkte!!
an

Hoi Joyce,

Het kan inderdaad met het groeien vd baarmoeder te maken hebben, had ik ook bij de zwangerschap van m'nd ochter.
Ik snap echt heel goed dat je bang bent! Ik heb ook 2 miskramen gehad onlangs en heb gisteren weer positief getest...ben blij, maar ook bang!
Ik heb wel gelijk een afspraak met de gync. gemaakt en ik kan daar 27 november terecht, ik ben dan 6 weken en 5 dagen zwanger.
Heb jij al een afspraak met de verloskundige of gync?

Sterkte meid en ik hoop dat je snel zekerheid krijgt en een kloppend hartje te zien krijgt!

Groetjes,
Angel

Ik heb bijna mijn hele zwangerschap pijn in m'n buik gehad. De ene keer steken, de andere keer zeurderige pijn, er was altijd wel wat. Ik zou me er niet direct zorgen over maken, maar uit ervaring weet ik dat je toch op elk pijntje let. Sterkte meid!

Groetjes, Marisa
(Lotte: 2-5-2007)

Terug
Bovenaan