Help me out! Naam voor de baby.

<p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Hoi!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Momenteel ben ik 39 weken zwanger van ons tweede kindje, maar beginnen nu weer te twijfelen over de naam van de baby. Wij verwachten een meisje en hebben al een zoontje Naud. </p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Wij twijfelen tussen de namen Sofie en Nora. Wat vinden jullie?</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Naud en Sofie<br style="box-sizing: inherit; outline: 0px;" />Naud en Nora</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">Ben heel benieuwd wat jullie vinden!</p><p style="box-sizing: inherit; outline: 0px; margin: 0.5em 0px 1em; hyphens: none; font-size: 17px; color: rgba(0, 0, 0, 0.9); font-family: ProximaNovaA-Regular, Helvetica, sans-serif; background-color: #f7f8fa;">x</p>

Ik vind Nora leuker. Sofie hoor ik het laatste half jaar zo vaak, dat ik hem steeds minder leuk vind. Als het voor jullie goed voelt, moet je de naam kiezen die bij jullie past! Succes nog even!

Sofie is op dit moment een populaire naam. Nora heb ik nog niet gehoord in mijn omgeving. Dus zou daarvoor gaan. En wat leuk dat je al een zoon hebt een dochter op komst. Succes met de allerlaatste loodjes :) 

Ik vind Nora de mooiste naam, maar Sofie beter passen bij Naud.Wat mij helpt bij het maken van keuzes is iene miene mutte. Als je uitkomt bij Sofie en je eerste reactie is "oh jammer",  dan weet je dat het Nora wordt. Werkt natuurlijk ook andersom. Vaak heb je al een voorkeur, maar durf je de de beslissing nog niet te nemen. Succes! 

In plaats van Nora vind ik Noor heel erg stoer! Je ziet steeds meer afkortingen de laatste tijd van bestaande namen...Succes met kiezen!

Beide leuke namen, alleen bij naud en nora heb je wel 2x ‘n’; leuk maar hebben jullie meerdere namen? Anders kan het met de post lastig worden voor de kids.

Terug
Bovenaan