• Geef jouw mening zodat we Ouders van Nu kunnen blijven verbeteren! Het onderzoek is anoniem en het invullen van de vragenlijst kost ongeveer 7 tot 10 minuten. Onder de deelnemers verloten we 5 Bol.com cadeaubonnen t.w.v. 25 euro. Vul hier de vragenlijst in. Alvast bedankt voor de moeite om deel te nemen!

Help me out pls!

Hey aanstaande moeders! Ik heb jullie hulp nodig! Ik ben momenteel 8 weken zwanger en toeval of niet... ik ben ook aan het afstuderen met een heel bijpassend onderwerp
:angel:
.

Voor mijn scriptie doe ik namelijk een onderzoek naar de huidige begeleiding, beschikbare informatie, medische hulp en kennis tijdens de zwangerschap, om zowel aanstaande moeders als de zorg- en hulpverleners in de zwangerschapszorg te helpen en ondersteunen. Ik maak het nu allemaal first hand mee, maar moet wel 300 andere vrouwen bereiken voor me afstuderen!

Het zou voor mij super veel betekenen als jullie deze enquete daarvoor zouden willen invullen en delen met andere aanstaande of al bestaande moeders: https://www.survio.com/survey/d/I8B9Q9M3X9O2T4T7R

Uiteraard is de enquete 100% anoniem en zullen de resultaten enkel voor mijn afstuderen gebruikt worden, en daarnaast helpen jullie mij een beetje als beginner ook ontzettend met alle informatie en hoe jullie het doen! :)
 
Terug
Bovenaan