Help me wat is het nou???????

A

Anoniem

Guest
Hallo allemaal

Hier Moppie!!! Ik heb me een tijdeje niet op dit forum laten horen maar ik moet toch weer mijn ei kwijt bij jullie geweldige toppertjes!!!!!

Zal even in het kort vertellen hoe alles zi"t:
December met de pil gestopt, december januari en februari  normaal ongi en ja toen werd het een zooitje maart niet meer het kwam pas weer op 10 april!!!  Had een aantal dagen daarvoor  de huisarts gebeld want het  was toch een beetje raar 3 testen verder en nog niks.  
Die zei kijk het  nog tot woensdag aan doe dan een test en kom anders maar langs!!!
En ja hoor werd ik dinsdag ongi!!! Toch woensdag een test gedaan voor de zekerheid!!!
Nou ja volgende ronde hopelijk beter dachten we!
Maar weer  werd ik niet  ongi!!! Weer gebeld en langs geweest. Wat ze dus het rare vond dat ik de eerste 3 keer regelmatig ongi werd en er daarna geen peil meer op te trekken was!!!!

Nou om mijn ongi op te wekken kreeg ik PRIMOLUT. 10 dagen lang  3 keer daags pillen slikken en dan zou ik zeker ongi worden en inderdaad 4 juni was het zover en hoe als ik er nog aan terug denk auauauaua!!!!!!!Vervolgens maar aan de ovulatie testen geslagen wel 17 dagen lang van de 10  tm de 26!!!! En helemaal geen  resultaat!!!!!

Maar goed inmiddels  31 dagen later(afgelopen maandag) dacht ik onee het is weer zover. Een beetje  oud bloed zeg maar.... shit
Nu is het inmiddels vrijdag en het is nog steeds niet door gezet ja  hier en daar een druppeltje oud bloed!!!!!      
Nu ben ik weer heel erg gaan twijfelen wat moet ik nu!!???? Wat zal er aan de hand zijn, waarom lukt het niet!!??
En mijn grootste vraag MOET IK DIT ALS ONGESTELD ZIJN REKENEN???????

PPPPFFFFFFF lastig hoor. Meiden help me wat moet ik nu doen!!!!????
Ik hoop dat jullie mij willen helpen en met tips en adviezen komen!!???

Alvast bedankt Moppie

He meis gadverdamme

Echt dit is niet normaal
Ik denk toch dat je ff naar de huisarts moet gaan en
er op staan dat je onderzocht wil worden
Ze hebben zelf ook aangegeven dat dit niet normaal was

Ook heb je dus eigenlijk ook nog geen eisprong gehad
Echt dit is niet normaal
Ik zou idd ook helemaal gek worden
Dat je niet eens meer op je eigen lichaam kan vertrouwen

Succes iedergeval
Hou je rustig en ik hoor wel wat je beslissing is word

veel liefs natasja

Hoi,
Ik heb net inderdaad gelezen hoe het bij jullie gegaan is. Zoals het klinkt, heb jij ook geen eisprong gehad. De primulet zorgt er nl voor dat het baarmoederslijmvlies wordt afgebroken, ook al heb je geen eisprong gehad. En omdat alle ovulatietesten negatief zijn, klinkt het daar wel een beetje na. Misschien ook eens met de ha overleggen hoe verder, vooral omdat het de eerste drie maanden wel goed is gegaan. Omdat bij mij de cyclus helemaal niet op gang is gekomen, wist de gyn te vertellen dat ik ook geen eisprong heb gehad. Om dit op te wekken is de clomid. een groot nadeel is wel dat de kans op tweelingen 6,9% is.

Hey, veel suc6 en hopelijk weet de ha meer.
Groetjes, miranda

Terug
Bovenaan