help me!!

hoi meiden, even een heel andere vraag. ik zit achter de computer, typ het internet adres in van deze site ( en andere baby sites) en dan blijft dat adres dus in de geheugen van de computer staan ( bij overzicht van alle sites die je gekeken heb als je op dat pijltje klikt naast de adresbalk) help ik wil dit wissen en weet niet hoe dat moet en of dat wel kan? help alsjeblieft ik wil niet dat kennisen die deze computer ook gebruiken er achter komen waar we mee bezig zijn!
dank je.

Hallo, als je naar je configuratieschrem gaat (in het Start menu) dan kun je daar kiezen voor internetopties. Er opent zich dan een scherm en daar kun je aangeven om de geschiedenis te wissen. Dit geeft je aan en dan op ok.

Succes

Kimmie

je kan ook op "Extra" in je werkbalk (bovenaan pagina) klikken en kiezen voor internet-opties: daar kan je de geschiedenis wissen of op 0 dagen zetten

Hallo!

Als je met je linkermuisknop op het internet icoontje op je bureaublad klikt en vervolgens naar eigenschappen gaat, kun je daar de geschiedenis wissen. Je kunt voor de zekerheid ook nog de optie bestanden wissen en cookies wissen doen.
Tip: als je sites wilt bekijken die niemand anders wat aangaan, kun je het beste via een zoekmachine (Google) je onderwerp in toetsen en zo de site bezoeken. Dit komt dan tenminste niet in je adresbalk te staan.
Groetjes en succes!

Hoi,

En misschien nog een tip voor de echt niewsgierige kennissen. Naar de map met het vergroorglasje gaan, windows openen en dan alles wissen onder temp en cookies. Want daar kunnen ook een hoop duidelijke aanwijzingen gevonden worden.

En in dat zelfde scherm waar je de geschiedenis wissen hebt toegepast is het misschien ook een goed idee om de tijdelijke internet bestanden )ook offline) te wissen.

En dat is ongeveer alles maar zo komt niemand ergens achter.

Veel succes Fabbie

Terug
Bovenaan