Help me

hallo
ik heb vorige maand een stuk of 10 testen gedaan die allemaal postief waren en dus ik dacht dat ik zwanger was maar het was dus helaast het geval niet en ik werd dus rond 6 mei ongi en toen kwam ook het vruchtje eruit jammer genoeg. maar nu heb ik gister en vandaag weer getest en die van gister was een heel licht streepje en die van vandaag weer wat donkerder dus kan ik er nu van uit gaan dat ik weer opnieuw zwanger ben of kan dit het hcg hormoon van de vorige nog kunnen zijn of niet. want dit weet ik dus niet. ik ben dus 6 mei het vruchtje verloren en ik had gister en vandaag van de Romed testen 2 x positief. maar wel erg licht van kleur. en kan het nu al dat ik zwanger ben na een miskraam op 6 mei.
graag hoor ik van jullie
en ik hoop op veel reacties
groetjes anoniem
 
Hoi

Na een miskraam ben je heel erg vruchtbaar dus dat kan heel erg goed. Je hebt dan namelijk heel veel hormonen in je lichaam en dat schijnt zeer bevorderlijk te zijn voor een zwangerschap dus ja dat kan heel goed.

Gr
Lies
 
Inderdaad, na een miskraam ben je heel vruchtbaar.

Wat betreft die testen, vind je het niet mega zonde van het geld dat je er zoveel doorheen jaagt? Als je niet zeker bent kan je beter een week wachten en dan nog een test doen. Kan je voor het geld wat je in je portemonnee houdt weer wat leuks kopen.

Ik hoop dat je zwanger bent. Ga anders voor de zekerheid langs bij de huisarts. Die doet ook een test en die kost niks.
 
ik denk haast wel dat je zwanger bent want het hcg hormoon zou nu niet meer in je lichaan zitten van af mei,schijn t zo'n 3 weken in je lichaam te zitten,dus dat zal niet meer het geval zijn.Ga toch even naar je huisarts en bel wat eerder een vk omdat je al eens een miskraam had,dan kun je waarschijnlijk ook eerder terecht!

groetjes claudia
 
met dit "probleem" zou ik idd effe langs de huisarts gaan, die kan je gelijk alles vertellen..zit jij er niet al te lang mee..Ik hoop voor je dat t lekker positief is!

gr.simoon
 
hallo
wat marielle zegt dat klopt
want ik ben vanmiddag heel erg licht ongi en nog nog steeds erg licht dus ik ben gewoon niet zwanger helaas
maar heb ik nu nog wel veel kans om zwanger te worden of niet.
ik bedoel ermee dat als je eerst een miskraam hebt gehad en nu een ongi dat je nu weer zwanger kan raken na de ongi
groetjes anoniem
 
Terug
Bovenaan