Help me

hallo
ik had vorige maand ongeveer 10 testen gedaan die allemaal positief waren. maar jammer genoeg hebben we het vruchtje 6 mei verloren toen kreeg ik ook bloedings. maar ik heb meestal een cyclus van 36 dagen en ik heb eergister en gister een romed test gedaan en die waren alle twee heel licht positief. kan ik nu al weer zwanger zijn of niet. ik ben nog niet weer ongi geweest na mijn miskraam. maar ik heb dus wel 2 positieve testen. ook heb ik last van afscheiding. en kan dit het HCG hormoon van de vorige zwangerschap nog kunnen zijn of kan dat niet meer.
graag hoor ik jullie reacties
groetjes anoniem

Hoi hoi,
ik denk dat het inderdaad het hormoon van je zwangerschap nog is,dit kan nl vrij lang in je lichaam blijven.
Ik hoop voor jou natuurlijk dat je gelijk weer zwanger bent maar de kans lijkt me klein.
Veel sterkte en succes

Hoi!
Ik heb precies hetzelfde gehad....helaas! Na 8 weken een miskraam gehad en na 28 dagen 2 x een licht positieve romed test, heb toen voor de zekerheid ook nog een clear blue test gedaan en een week later nog 1 van het huismerk van de apotheek, maar deze bleken allemaal negatief te zijn. Na zo'n 5 1/2 week werd ik toch weer gewoon ongesteld. In het ziekenhuis hadden ze tegen mij ook gezegd dat een volgende menstruatie tot 4 a 6 weken op zich kon laten wachten. Het hoeft natuurlijk niet zo te zijn, dat dit verhaal voor jou ook geldt, ik zou nog even wachten met testen en het over een paar dagen weer eens proberen. Heel veel succes! Groetjes Roos

P.S. Oja, ik heb trouwens wel een emailtje aan Romed gestuurd, dat ze in de bijsluiter moeten vermelden dat deze testen ook positief kunnen zijn doordat ze te vroeg na een miskraam worden gedaan. Dat is inmiddels bijna een maand geleden en heb er nog steeds geen reactie op...!

Terug
Bovenaan