Help meiden. Clearblue digital gaf 2-3 aan nu 1-2

Lieve meiden.

Wat ik nou weer mee maak.

Zo blij dat ik van de week 2-3 zag op de clearblue digital test. Zo verdrietig werd ik einde van de ochtend. Toen gaf de clearblue ineens weer 1-2 aan.
Kan dit komen omdat ik paar glazen water op heb, moest een uurtje laten plassen en me urine was heel licht. Hierna de test gedaan. En deze gaf dus 1-2 aan. Schrok me rot en dacht gelijk daar gaan we weer, dit zal wel weer fout gaan.

Meer meiden dit gehad en waar het toch nog goed bij is gekomen
Zou nu iets meer als 5 weken moeten zijn. ?

Hoor graag jullie ervaringen

Had ik ook ? En nu een ventje van 7 weken.

Simpelweg omdat ook de digitale test idd gewoon reageert op concentratie van hormoon in jouw urine, dus die paar glazen water, moment op de dag, etc, maken zeker verschil.

Ik zat ook in de stress hoor. Maar probeer te stoppen met testen. Super moeilijk! Maar je hebt er niks meer aan nu, je testen zeggen niks meer over het verloop van je zwangerschap.

Je bent zwanger! Gefeliciteerd! Probeer het los te laten. ❤

@Covo hartstikke bedankt voor jou berichtje. Hier word ik weer wat zekerder van. Ik hoop dat het allemaal goed mag gaan.?
Geniet van jou mannetje ?

Klopt idd. Had ik met de 2e ook.
Toen 2 dagen later weer getest dit x wel gelijk met ochtendurine toen gaf due 3+ aan dus ligt er idd aan hoeveel je gedronken hebt en hoeveel tijd ertussen zit.

Ja dit zegt idd niks, zwanger is zwanger!
Daarom gebruikte ik nooit die testen want zwanger is zwanger toch? Je weet wanneer je ongesteld bent geweest dus hoe ver je ongeveer bent. Ik gebruikte alleen de normale testen met een plusje en heb al m'n zwangerschappen (3 keer zwanger) maar 1x getest. Dat waren 3 positieve testen, dus waarom later weer testen? Zwanger is zwanger, zolang er geen bloedingen zijn ging ik er vanuit dat alles goed ging daarbinnen en dan maar afwachten tot de 1e echo! Geduld! ;)

Echt... Niet meer testen. Positief is zwanger en wat ze verder nog zeggen heeft daar geen invloed op. Zolang je geen krampen/bloed hebt, loslaten. 
Ik heb dan nooit de digitale gedaan (juist vanwege dat de wekenindicator vaak niet klopt), maar ik raakte dus helemaal in de stress van de streepjestesten. Was ie wel echt donkerder dan gister? Ziet er hetzelfde uit toch? En waarom krijg ik geen knaller? De testen liepen eerst mooi op en bleven vervolgens hangen. Ik deed een ander merkje, direct een knaller. Die anderen werden dus gewoon niet donkerder. 
Ik heb toen alle testen weggegooid en heb het losgelaten. Gaf me alleen maar flinke onrust. Na miskramen is het al onzeker genoeg. Testen heeft gewoon geen invloed op hoe de zwangerschap loopt, en als het misgaat, dan gaat het ook zonder al die testen mis. Dat scheelt weer wat dagen stress. 

Bedankt meiden voor jullie reacties.
Jullie hebben ook helemaal gelijk, ben gewoon zown onzekere trien gezien het verleden.

Terug
Bovenaan