Help meiden.... Verwarring!

A

Anoniem

Guest
Hoi meiden,

Als het goed is morgen mijn nod......l en ik ben net zo eigenwijs geweest om even te testen met een ovulatietest want daar heb ik er nog heel veel van en omdat ik de verhalen weleens gehoord heb dat deze ook reageren als je zwanger bent. Verwachte helemaal geen streep en nu staat er toch echt die 2 e streep niet zo duidelijk als de controle maar je ziet hem goed. Heb niet getest met ochtendurine en net een kop thee op vandaar dus ook niet mijn laatste zwangerschapstest gebruikt ;-)
Ik heb dit vorige ronde ook gedaan maar die bleef harstikke wit!

Zou het nu dan eindelijk zover zijn??? Heb onwijs zere borsten ( heb altijd wel wat last maar nu wel heel erg) hoofdpijn en jank om van alles (heb ik normaal geen last van) vorige week heel erg last van witte afscheiding nu niet meer maar heb iets genomen tegen schimmelinfectie.

Pffffff spannend......... Kan nu niet gelijk testen want hoef niet te plassen en wil eigenlijk wachten tot morgen met ochtendurine maar denk niet dat ik het zolang uithoud.

Iemand ervaring hiermee???

Hoop zo dat het nu eindelijk raak is

Even een aanvulling.....lk heb helemaal geen ongikramp alleen vorige week heeeel licht en ben verder wat bibberig terwijl ik gewoon genoeg eet en wat duizelig en had gisterochtend na het opstaan een veeg licht roze op mijn wc papier dus dacht dat het ongi was maar het is daarbij gebleven......

Hey,
Ik heb die verhalen over positieve ovulatietesten bij zwangerschap ook gelezen toen ik nog niet zwanger was. Ik ben nu 9 weken zwanger en heb aan het begin voor de gein 2x getest met ovulatietesten (nadat ik al wist dat ik zwanger was) deze bleef bij helemaal wit. Dus ik weet niet zeker of je uitslag kan vertrouwen..
Wel testte ik de 1x positief om 20.00uur 'savonds na een bbq. Dus wie weet zou je het kunnen proberen...

Succes!

Bedankt voor je reactie! Raar toch hahah wat een verwarring kan zn test veroorzaken. Weet in ieder geval zeker dat ik mijn ovulatie al gehad heb dus dat kan het niet zijn en de vorige keer bleef hijnidd harstikke wit en nu een duidelijke streep. Ben wel reeel dat de kans dat ik zwanger ben kleiner is dan dat ik niet zwanger ben maar vind het een positief begin ;-)

Denk dat ik vanmiddag maar eens een testje ga wagen...... Begin alleen nu spontaan mijn buik te voelen haha

Hoe bedoel je ben er mee bezig...... We zullen zien.

Ik heb die verhalen ook altijd gehoord. Zou het niet weten! Succes meid, ik duim voor je!

Bah bah bah....... Wil ik net een test gaan doen ben ik ongesteld pfffffffff

Baal er zo van! Heb echt het gevoel dat het nooit gaat lukken bij ons ook al is er niks mis, dat zegt ook niks

Meid!

Wat jammer zeg.... Jeetje ik snap je frustratie helemaal!
Nou maar weer op naar de volgende ronde.

Xx

Jeetje Beauty wat balen.
Al die tegenstrijdige signalen....pffff
Snap dat je er onwijs van baalt!
Hoop zo voor je dat het snel lukt!

Liefs

Terug
Bovenaan