Help! mij peuter gooit mijn telefoon door de war.

<p>Hallo mama’s kan iemand mij helpen?</p><p>Ik heb een kleintje van 2 jaar oud die het geweldig vindt om oma en opa te skypen op mijn telefoon (we wonen namelijk in een ander land). Helaas blijft ze uit de app gaan en gaat vervolgens in alle telefoon berichten, apps en settings. Hetzelfde gebeurd als ik Youtube kids aanzet. Hebben jullie tips hoe ik mijn kind in een specifieke app kan houden? Of hoe jullie omgaan met het delen van je telefoon met je kind?</p><p>Veel liefst een nieuwsgierige moeder,</p><p> </p><p> </p><p> </p><p> </p>
 
Er bij zitten lijkt mij 2 is best jong om te snappen wat wel niet kan en zeker met al die mooie geluiden en beelden op de scherm.  Duidelijk zeggen nee. En er bij zitten en ergens zetten waar je kleine naar opa oma kan kijken maar niet er bij kan
 
Ja dat is een goede tip! Meestal gebruik ik de tijd dat ze met opa en oma kan kletsen of giebelen om snel de was op te hangen of de boodschappen op te ruimen vandaar de vraag :)
 
Ja snap ik maar de verantwoordelijk heid bij zo jong iemand leggen kan nog niet je kan andere dingen doen alleen de telefoon van goeie afstand zetten waar je kleine niet bij kan maar wel kan kletsen en kijken
 
Wij hebben zn simpel houten houder van ikea en daar zet ik mijn telefoon in. En dan mag hij hem of niet aan ralen of ik zet hem ergens waar hij niet bij kan. Mijn zoontje videobelt vaak met zN nichtjes als ik aan het koken ben.
 
Op die leeftijd kreeg mijn zoontje mijn telefoon ook nog niet zelf in handen omdat er daarna dan settings veranderd waren, contacten verwijderd etc?
Beste optie lijkt mij indd een standaard of hoesje zodat hij kan blijven staan en zeggen niet aankomen, alleen kijken.
Was hier vanaf 4 jaar dat hij hem echt zelf in handen kon houden en ook goed wist te bedienen. En ook luisterde naar deze Apps wel en verder niks. 
Vriendin van mij heeft haar splinternieuwe I Phone ook eens aan haar 2 jarige dochter gegeven en die liet hem zo van de tuinstoel op de tegels glijden, toestel was niet meer te redden. Denk ook nog aan deze optie omdat ze zijn te klein het verschil in waarde van een telefoon en een houten blokje te onderscheiden. ?
Liefs
 
Heb je een iPhone? Google dan eens op “begeleide toegang”. Dat is een instelling waarbij je kindje niet meer uit de app kan waar het in zit... 
 
Terug
Bovenaan