Help mij, progesteronwaarden??

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik ben erg benieuwd of een van jullie ervaring heeft met normaalwaarden van progesteron.
Ik heb 1/11 echo gehad en daar leek het als of ik op korte termijn een eisprong zou hebben. Nu heb ik gisteren bloed geprikt en was progesteron 25, weet iemand wat normaal is??
Dit is mijn eerste maand met clomid vanwege PCO.

Groetjes Vera

hoi,

ik moet heb ook al een aantal keren progesteron moeten prikken en kan je vertellen dat alles vanaf de 25 GOED is .

veel succes

groetjes moekje.

Hoi,
Dankje wel voor je reactie.
Gelukkig om te horen dat alles boven de 25 goed is.
Jij moet dan ook 1 week na de eisprong prikken?
.........ik zal dan nog even geduld moet hebben tot volgende week...........16/11 is mijn NOD.

Groetjes Vera

hoi vera,

ik heb deze maand niet hoeven prikken
vorige maand wel was die 40 echt super maar helaas niet zwanger .
eze maand weet ik het dus niet maar ja we hopen maar het beste ik zit trouwens naast je op het wacht bankje want ik heb ook 16 nov. mijn NOD

dus DUIMEN maar he

succes

groetjes moekje

Hoi Vera

Mij is vanmorgen verteld dat de waarde boven de 20 moet zitten voor een goede ei-sprong. (moest namelijk zelf vorige week laten prikken omdat ik dacht dat de ei-sprong al geweest was en ik had gelijk)

Groeten

Lydia

Hoi Moekje en Lydia,

Bedankt voor jullie reactie. Zo houdt de burger nog wat moed.Ik dacht echt dat het te laag weas, omdat ik ergens las dat hij minmaal boven de 30 moest zijn voor een evt. zwangerschap ( maar misschien gaan ze er dan vanuit dat de waarde later bepaald wordt?!)

Moekje; spannend he dat wachtbankje?!
Ik heb verder nog totaal geen klachten die op een zwangerschap of menstruatie wijzen..........dus ik moet gewoon geduld hebben en jij....?!

Liefs Vera

Terug
Bovenaan