Help mij!

A

Anoniem

Guest
Goededag meiden.

Een tijdje geleden heb ik al een stukje hier geplaatst over tempen maar daar kreeg ik helaas weinig reactie op...
Ik wil graag gaan beginnen met tempen maar weet niet hoe ik moet beginnen.
Ik was de 18e januari ongi geworden en daar was ik de 22e al weer klaar mee.
Nu zitten we op de 25e, kan ik dan nog beginnen met tempen?
maar dan heb ik een paar punten.
- ik ben niet iedere dag op de zelfde tijd wakker maakt dat uit?
- je moet tempen als je nog in bed ligt, wat als je al bent wezen plassen?
- wanneer kan je zien of  er  een eitje komt?
- wanneer moet je temp hoog of laag zijn.

Ik heb echt heen idee hoe het te werk gaat dus iedereen die info heeft, het is allemaal welkom.

Alvast bedankt
Noomie22, 23 jaar, ronde 12, eerste kindje.

Sorry, ik kan je niet helpen. Ik weet het wel min of meer door wat ik hier op de site heb gelezen, maar ik heb er zelf geen ervaring mee, dus ik ben bang dat ik je niet het beste advies kan geven. Maar, geen zorgen, er zitten hier heel wat doorgewinterde meiden die wel alles weten van temperaturen, dus ik weet zeker dat je een goed antwoord gaat krijgen!

Succes meid!

Liefs Wan

hoi noomie

ik ben sinds kort ook aan het temperaturen. ik heb begrepen dat je moet beginnen op de eerste dag van je menstruatie. maar ik ben ergens midden in mijn cyclus begonnen. ik dacht ik begin maar vast kan nooit geen kwaad dacht ik. wat betreft jouw vragen;

-ik zet elke ochtend om 7 uur mijn wekker, ook in het weekend en ook als ik bijv om half acht mijn bed pas uit hoef. daarna ga ik dan gewoon weer slapen.

-als mijn wekker dan gaat dan temp ik meteen en daarna ga ik pas plassen. soms moet ik bijv om 6 uur plassen dan doe ik dat gewoon.

-als je temp omhoog gaat dan is je eisprong al geweest dus je moet min 2 maanden temp om te weten wanneer jouw eisprong is want als je temp omhoog gaat dan ben je al te laat.