HELP MIJ???!!!

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ik heb een vraag. Ik ben in februari met de pil gestopt en ben tot heden niet ongesteld worden. Nu heb ik sinds 2 weken veel donkerbuine afscheiding (sorry een beetje vies) en heel klein beetje helderrood bloedverlies.
Kan dit kwaad????!!!
Of komt dit welleens vaker voor? Ik hoop dat iemand hier ervaring mee heeft.
Alvast bedankt.

Groetje een wachtende.........

Hoi.
Ik heb hier geen ervaring mee maar misschien het begin van je ongie.
Misschien dat je lijf nog aan het ontpillen is.
Ik hoop dat iemand anders je kan helpen.
Succes! Liefs Mikkie

Hoi,
Ook ik kan je geen antwoord geven op je vraag.
Ik had meteen weer een cyclus van 28 dagen nl, en weet niet wat dit bij jou is..
Zou logisch gezien je ongi kunnen zijn, en misschien duurt het even voordat die doorzet...
Maar heb je al eerder getest eigenlijk??
Je bent dus al drie maanden niet ongi??
Kijk het even aan zou ik zeggen..
Gr R

het kan natuurlijk het ontpillen zijn, ik was 5 dagen overtijd, maar das wat anders dan 3 maanden haha
ik zou een test doen, nee heb je ja kun je krijgen...
mocht het negatief zijn, dan kun je altijd naar de dokter gaan om te kijken hoe of wat
maar van wat ik heb gehoord komt het vaker voor dat er een paar maanden over het ontpillen heen gaan.
succes

Hoi Vera, ik was ook weleens 3 maanden overtijd in het begin. Je lijf moet aan alles wennen en moet het zonder pil zien te regelen. Ik moest om de maand een test doen van de huisarts. Ga anders ook voor advies naar je huisarts. Succes

Bedankt voor jullie reacties.
Ik ben een beetje laat met reageren, maar had het een beetje druk. Ik heb inderdaad al getest, maar negatief ( was het maar waar.......................).
Ik moet misschien maar wat meer geduld hebben, maar het duurt allemaal zo lang.
Succes iedereen met zwanger worden!!!!

Groetje de wachtende......

Terug
Bovenaan