Help mij

Hi dames, wie o wie heeft hier ervaring mee?
Ik ben op dit moment 6 weken zwanger. Afgelopen zondag begon ik bij het vegen een beetje bloedverlies ging kleinbeetje gepaard met heel licht buikkrampjes en bruine afscheiding.. afgelopen dinsdag weer bloedverlies en bruinige afscheiding in de avond bij het afvegen ook vandaag weer bij het afvegen bloedverlies en bruinige afscheiding. Ik weet echt niet wat dit kan betekenen en of er mama’s zijn die dit ook hebben meegemaakt. De vk zei dat het echt 50/50 kan zijn.. ik heb aankomende dinsdag een echo. Ik moet wel aangeven dat ik vorige week vrijdag een inwendige echo heb gehad. Wie weet wat dit kan zijn ik ben zoooo onzeker

Wat ik begreep is dat bruin verlies niet erg hoeft, dat is oud bloed zeggen ze. Zolang het helderrood is dan moet je aan de bel trekken dacht ik. Echter hoeft dat ook niet altijd iets te betekenen. Bij beide zwangerschappen dacht ik 3/4 weken minder lang zwanger te zijn omdat ik dacht gewoon ongesteld te zijn geweest. Was beide keren echt een menstruatie hoeveelheid. Bleek echter beide keren al gewoon zwanger te zijn. Het komt niet veel voor, dus wil geen valse hoop geven natuurlijk, maar het kan..

Ja precies, de vk zei eerst is contactbloeding geweest omdat ik een inwendige echo heb gehad. Maar dat zou niet om de dagen aanhouden en bij het vegen of af en toe wanneer ik buk merkte ik ook dat het ging vloeien maar niet veel. Ik vang zeg maar kleine beetje op papier maar ook weer niet een maandverband nodig voor. Ik weet het echt niet! Ik hoop eerlijk gezegd ook op een succes verhaal maar het kan alle kanten op☘️

Ja je weet t echt niet. Bij mij was t slecht nieuws, al was t eerst bruin, erna werd het rood en echt niet veel. Paar dagen later ook beetje ongesteldheidskrampjes. Maar ik hoor ook vrouwen met bloed en stolsels en niks aan de hand. Zekerheid heb je echt pas na een echo. Ik duim dat t niks is voor je.

Jeetje wat vervelend, heb je medicatie gehad om ervoor te zorgen dat het op gang kwam? En ben je ook kort erna zwanger geraakt☘️

Terug
Bovenaan