ja het gaat allemaal heel goed morgen ben ik al weer 17 weken bijna op de helft alweer gaat eht hard alleen het besef is er nog steeds niet helemaal komt misshien omdat er nog geen buik is ben nog maar 2 kilo aangekomen en pas al mijn broeken ook nog zal wel door de drukte komen ik heb er nu nog een rond lopen maar volgens de vk groeit het goed dus maak ik me maar niet te veel zorgen jullie zullen het vast wel gemerkt hebben dat ik er niet zoveel meer ben maar heb het gewoon druk met jayden hij vraagt de hele dag aandacht en kan hem echt niet alleen laten hij gaat overal aan staan en doet allemaal gevaarlijke dingen hij wil overdag ook niet meer in zijn eigen bed slapen proberr het elke dag weer maar dat is drama op het moment dus dan maar naast mama en hij slaapt binnen een minuut {vind mama niet heel erg kan ze zelf lekker ook even 2 uurtjes slapen} maar het is niet de bedoeling natuurlijk s"nachts gaat het nu ook weer goed hij werd elke keer rond 5 uur wakker en gilde net zo lang tot die bij mama mocht liggen maar wat blijkt er is een baby geboren boven ons en slaapt boven zijn kamer daar werd die wakker van nu slaapt die bij ons op de kamer sinds 3 nachten in zijn eigen bed en word hij om half 8 wakker das beter toch we gaan toch snel verbouwen voor de tweede en dan gaan wij naar zijn kamer en hij naar boven op onze kamer die in tweeen word verdeeld
nou een lang verhaal maar ik had zolang niks meer laten horen dan maar zo
groetjes sil