Help, mijn baby drinkt heel slecht !!

<p>hallo iedereen, ik weet niet meer wat ik moet. Mijn baby drinkt sinds 2 weken heel slecht niet eens 500ml per dag. Ze is nu 2 halve maand en weegt 4670kg. Ik heb het ook met de consultatie bureau gehad, maar heb niet een duidelijke antwoord gekregen. Ze duwt met haar tong de fles weg maar neemt wel een speen. Per x drinkt ze 65 max en na een uur de rest van de fles en soms helemaal niet (fles van 120ml) en dat 4/5 x per dag maar meeste drinkt ze gewoon niet. </p><p> </p><p> </p><p> iemand die het ook mee gemaakt heeft ? Hoe zijn jullie ermee om gegaan en hoe hebben jullie het aangepakt ? </p>
 
Is voeden op verzoek een optie? Dat je je uk volgt ipv op schema proberen te voeden?
 
daarnaast misschien bij twijfel je HA vragen, belangrijke is dat je kleine nog voldoende plasluiers heeft wel :)

Anders weet ik helaas niet, ik begrijp je bezorgheid. Hopelijk heb je snel een oplossing 
 
[quote quote=10301873]Is voeden op verzoek een optie? Dat je je uk volgt ipv op schema proberen te voeden? daarnaast misschien bij twijfel je HA vragen, belangrijke is dat je kleine nog voldoende plasluiers heeft wel ? Anders weet ik helaas niet, ik begrijp je bezorgheid. Hopelijk heb je snel een oplossing[/quote]
Bedankt voor je reactie..
er zit dan heel veel tussen als ik op haar verzoek wacht soms wel 4 uurtjes en dan drinkt ze als nog 60/100 ml. Ik denk dat ik maandag gewoon HA ga bellen. Ze heeft wel gewoon genoeg plasluiers en poepluiers.
 
hoop het ook! Ben heel bezorgd. 
 
Hi,
Kan ook een fase zijn dat ze minder drinken. Is normaal als ze nog genoeg plasluiers hebben. Als het te lang duurt zal je idd de HA of CB kunnen bellen. Hoe doet ze het in de nacht? 4 uur is naar mijn weten een normale tijd hoor voor de voedingen vanaf die leeftijd.
 
[quote quote=10301875]Hi, Kan ook een fase zijn dat ze minder drinken. Is normaal als ze nog genoeg plasluiers hebben. Als het te lang duurt zal je idd de HA of CB kunnen bellen. Hoe doet ze het in de nacht? 4 uur is naar mijn weten een normale tijd hoor voor de voedingen vanaf die leeftijd.[/quote]
In de nacht is het de zelfde ze drinkt max 2 x 60 ml en soms 1x 60ml. Ik weet het echt niet meer en ze dronk zo goed. En nu bijna niet.. ?
 
Lastig. Sommige baby's graag minder drinken tijdens een sprongetje. Slaapt ze meer of probeert ze iets nieuws?
Mijn dochtertje is van 6 januari en dronk ook een tijdje slecht. We hadden difrax maat S speen. Tijdens een sprongetje viel ze steeds in slaap. Daarom  zijn we een M speen voor 3 maanden gaan gebruiken.  Misschien kan je kijken naar de maat speen? 
Snap je zorgen! Kijk vooral naar de plasluiers en of ze alert is. 
Sterkte! 
 
Hoi. Ik snap dat je bezorgd bent. Maar op deze leeftijd mogen ze echt wel 4uur tussen een voeding hebben hoor. Ik zou je adviseren om te gaan voeden op verzoek. Dus een fles aanbieden op t moment dat je kindje er om vraagt. Meldt die zich uiteindelijk niet (zou als max 4uur aanhouden) dan fles aanbieden. En niet langer als een half uur over voeding doen. Dat kost onnodig veel extra energie. Is ze verder fit? Als in..  niet snotterig of minder alert bijv.? Dan kan het echt geen kwaad hoor! Je kindje komt dan echt wel als die honger heeft. Goed de plasluiers in de gaten houden, heeft ze nog minimaal 3 (volle) plasluiers op een dag dan is t goed..
 
 
[quote quote=10301881]Lastig. Sommige baby’s graag minder drinken tijdens een sprongetje. Slaapt ze meer of probeert ze iets nieuws? Mijn dochtertje is van 6 januari en dronk ook een tijdje slecht. We hadden difrax maat S speen. Tijdens een sprongetje viel ze steeds in slaap. Daarom zijn we een M speen voor 3 maanden gaan gebruiken. Misschien kan je kijken naar de maat speen? Snap je zorgen! Kijk vooral naar de plasluiers en of ze alert is. Sterkte![/quote]

Bedankt voor je reactie!!
Ze slaapt wel meer dan in ieder geval zo denk ik dan. Ze is meestal een anderhalf wakker en daarna valt ze in slaap. Ik heb ook paar flesjes uitgeprobeerd avent, dr brown en nu difrax met een s speen ik ben benieuwd het is nog steeds een drama tijdens het drinken. Gelukkig heeft ze genoeg plasluiers..
 
Terug
Bovenaan