ik begin hier een beetje wanhopig en vermoeid te worden.de eerste 2 weken zat boas netjes op 7 flessen van 100cc.de laatste week zijn dat er stiekem 8 geworden.snachts komt hij om de 4 uur en overdag haalt hij dat weer in door om de 2,5 uur te komen en zo'n 2 keer per dag(nu en na de fles van 20/21 uur)heeft hij na de fles nog honger.speen geven helpt niet,hij heeft gewoon echt honger.volgens het schema v het consultatiebureau mag hij tussen de 480 en 660 cc verdeeld over 6 voedingen.maar hij krijgt dus 8 keer 100,soms 110!en nog niet tevreden.ik heb dit ook al voorgelegd aan het cb.zegt ze;dan probeer je 110cc om de 4 uur.4 uur?!?!mijn kind rammelt na een uur alweer!!hij krijgt momenteel friso hypo-allergeen,ivm borstvoeding.maar nu ik daar mee gestopt ben,ben ik begonnen met overstappen op friso normaal.momenteel krijgt hij half half.zou de friso normaal hem misschien beter verzadigen als de hypo-allergeen?of zou hij voeding voor hongerige baby's moeten hebben?dat is ook wat,weer switchen....zucht..
en aan het cb heb ik dus ook niks.
boas moet echt minder hebben.het verzadigd hem niet,maar toch zit hij er vol van(tot een uur na de voeding beetjes spugen,persen en kreunen om scheetjes te laten.)bovendien is mama totall los
iemand tips?
groetjes kari
en aan het cb heb ik dus ook niks.
boas moet echt minder hebben.het verzadigd hem niet,maar toch zit hij er vol van(tot een uur na de voeding beetjes spugen,persen en kreunen om scheetjes te laten.)bovendien is mama totall los
iemand tips?
groetjes kari