Help mijn borsten doen vreselijk zeer! Wat kan dit zijn?

A

Anoniem

Guest
Jaaaaaaa ben ik weeeeeeeer met een vraag!!

Sinds gisteren heb ik een zeer pijnlijk gevoel in mijn borsten. Branderig/stekend. De rechter erger dan de linker. Ze zijn helemaal hard (zoals ze zijn net voor het voeden) en op die ene zitten rode vlekken. Soort uitslag. Ik voel geen schijven (zoals bij een borstontsteking).
Kan dit iets zijn van een verstopte melkklier ofzo? Ik voel duidelijk harde knobbels.

Wie herkent dit en weet er iets op? Ik heb door een lage weerstand 2 x candida (gist wat iedereen bij zich draagt maar zich op zwakker momenten manifesteerd) gehad dus zou het daarmee te maken kunnen hebben?

x ing

Als ik jou was zou ik even de Huisarts bellen, want het klinkt als (beginnende) borstonsteking.
Hier moet je echt even naar laten kijken hoor !!
Niet denken..het gaat wel over, gewoon even langs de huisarts. ;)

Succes!!

Liefs van Irene mv

Bjorn 07-01-03

Anka 08-05-07

Ik zat weer niet alles te lezen hahhaa. Sorry!!
Misschien tepelkoven of wat ook, of toch een ontsteking.
Laat er voor de zekerheid gewoon naar kijken !!!

Liefs van Irene mv

Bjorn 07-01-03

Anka 08-05-07

We blijven elkaar achtervolgen, in kilo's en rust en regelmaat en nu dit. Ik heb dit 4 weken geleden ook gehad, daarna hele grote pijnlijke knobbels in mijn borst  en gelijk hoge koorts en gloeiende borst. Ben naar de ha geweest en heb uiteindelijk ruim drie weken aan de antibiotica kuur gezeten omdat de borstonsteking niet overging en ik iets te laat bij de ha was. Daardoor is mijn hele melkproductie gestopt en met kolven kwam er niks meer uit. Moest helaas stoppen met kolven/borstvoeding.
Hou het goed in de gaten hoor.
Groetjes,
Floor

Hallo

Ik zou het ook even na laten kijken bij de huisarts, geen koorts??
Misschien dat het helpt als je onder de douche je borsten eens masseert dit helpt ook als er wel harde plekken in je borsten zit. Heb zelf ook wel een wat steken in de borsten maar na goed leeg laten drinken of kolven is het bij mij wel weg.
En om met borstontsteking te zitten lijkt me niet zo`n pretje met een kleintje erbij en ik weet niet of je vriend/man werken is want dan komt het ook nog een groot deels alleen op jou terecht.
Hoop dat je er wat aan hebt.

Groetjes Bg

Terug
Bovenaan