help mijn buik wil niet weg!!

hallo

ik had even een vraagje hoe krijg je het zwangerschapsbuikje weg??
ik ben al druk bezig met buikspieroefeningen en op zich word het allemaal wel
iets   steviger maar het lijkt nog steeds alsof ik zwanger ben.
nou heb je natuurlijk ook van die cremepjes enzo maar ik weet niet of dat werkt.
hebben jullie misschien advies wat wel werkt.

ik ben trouwens 27 februari bevallen van mijn mooie zoon stef. dus dat is nu al zo'n beetje 3 mnd geleden.

ik hoop dat jullie adviezen voor me hebben
alvast bedankt

groetjes chantal

Tsja, die oefeningen zijn denk ik het beste. Ik ben de 19e februari van Marieke bevallen en ben de laatste 4 weken druk aan het oefenen, in het begin elke dag. En na twee weken zag ik toch echt resultaat!   Ben aan het streep-je-slanken vis de MArgriet site, daar staan dan ook allerlei oefeningen op die je kunt gebruiken. Ben inmiddels 3 kilo lichter, een stuk slanker in de taille en pas mijn oude maatje 42 weer!!! Volhouden dus!

Sabine

Ik heb er weinig meer voor gedaan als alleen maar lopen... lopen en nog eens lopen. Kilometers achter elkaar. Kleine kerel in de kinderwagen en op pad. Ik loop  per week ongeveer een 35 kilometer.
Als je boven de 40 bent, dan gaan de kilo's er  minder snel af, zegt men, bij mij is het dus echt het omgekeerde, de kilo blijven eraf gaan.
Nou ben ik van mezelf niet superslank dus toen ik afgelopen weekend een jeansrokje  aandeed in de paskamer en met gemak in maatje 40 kon,  heb ik de hele dag met een grote smile rondgelopen. Binnen 3 maanden onder mn oude gewicht. Dit geeft me volop moed om ook de laatste 5 kilo's eraf te lopen. Wie weet kan ik straks maatje 38 aan. En dat is heel wat jaartjes geleden dat ik dat kon.
Verder eet en drink ik wat ik wil.

Groetjes,

Annemiek

Hoi!
Ik heb ook aardig mijn oude figuur weer terug, behalve op mijn buik. Die was dan ook wel zo uitgerekt. De striae zijn nog steeds twee centimeter breed en over de lengte... ze komen nog net niet boven mij decollete uit.
Wel grappig, ik ben dik, altijd al geweest (is overgens geen excuus) en je zou zeggen dat je er aan gewend raakt. Ben ik ook, ik kan prima leven met mijn brede heupen en hele ronde billen, grote zware borsten  en stevige benen en flinke armen. Maar die slappe buik, die had ik nooit, dat was mijn "trots". Boehoe! Mijn kleren zitten ook niet zo mooi nog, want het blubbert het nog te veel. en het is toch al weer ruim 3 maanden geleden...

Ik wacht nog een half jaar en als het dan nog niet "vanzelf" wat eer in vorm is, ga ik er heel atief wat aan doen, al weet ik nog niet precies wat.

Dames, jullie verder ook succes!

groetjes Dionne

Hoi!

Die van mij ook niet....lijkt alleen maar weer dikker te worden  Nu ben ik pas vijf weken geleden bevallen, dus nog geen reden tot ongerustheid....kan nog komen. Al weet ik dat ik pas ruim een jaar na mijn eerste weer een beetje m'n oude figuur terug had..

Nu heb ik wat minder geduld... wil gewoon weer lekker in m'n kleren/ vel zitten! En het is niet leuk  als je wordt aangesproken op straat met '' goh, hoeveel weken ben je zwanger?!" Dat is me al twee keer overkomen!!!

Nu ga ik nog niet  aan de slag met de grote afvalrace, eerst maar even wachten tot mijn dochter gaat doorslapen. Die gebroken nachten kosten nu nog teveel energie. Maar ik kan niet wachten tot ik de overtollige kilo's  (zo'n zeven/acht kilo) kwijt ben.....  

Succes!
Gr, cee  

hoihoi,

Pffff vreselijk die buik!! Ik heb na de bevalling van mijn 1e dochter nooit meer een "normale" buik terug te krijgen. Maar nu na de 2e zwangerschap heb ik echt het gevoel dat het totaal uitgerekt is. Helaas ben ik bij beide dames ongeveer 20 tot 25 kg afgevallen.

Mijn meisje is nu 7 weken en ik ben sinds 1 weekje om de dag buikspier oefeningen aan het doen. Tevens is het wel goed dat ik iedere dag mijn dochtertje van 4 naar school moet brengen. Het is niet ver weg, maar ik moet toch 8 x heen en weer op een dag. Vaak wandel ik ook nog even naar de buurtsuper en ik merk dat dat toch ook wel goed werkt.

Ben alleen nog niet ongesteld geworden en ik merk dat ik nog steeds erg veel vocht vasthoud. Misschien als dat nou eens doorzet dat het alweer een stukje beter gaat!

Dus ja, toch een beetje bewegen en opletten wat je eet. Ik hoop voor je dat je je oude buikje weer terug krijgt!
Groetjes  Sandra

Terug
Bovenaan