Help, mijn dochertje krijgt pap hoe doe je dit???

A

Anoniem

Guest
Hoi allemaal,

Ons dochertje krijgt goedenacht pap hier in Duitsland!!! Moet dit eigenlijk met de lepel geven maar vindt dit maar niks nu 2 keertjes gedaan en ze laat de helft staan zodat ze alnog wat opvolgmelk bij krijgt!!
Wil het nu proberen om met de fles te geven, maar kan dit ook met een  drinkbeker en welke fles kan wel pap aan zitten ook nog stukjes haver en zo in???
Hebben jullie tips voor me alvast bedankt!!!

Liefs Sandy

Floor krijgt nog geen pap, maar onze oudste kreeg pap in een fles met papspeen.
Toen hij iets ouder was kreeg hij ook grovere pap, ik heb toen een groter gat in de speen gemaakt met een dikke naald. Je kan er ook een gat inknippen, dit heb ik ook wel eens gedaan, haha, gaat heel goed!!!
groetjes,
Ruth

Hoi Sandy, hier het zelfde als bij Ruth, gaatje in de speen knippen, gaat heel goed, groetjes Marieke

Hallo,
Wij wonen ook in Duitsland en onze dochter van nu 8maanden krijgt ook goedenachtpap. Dit geef ik gewoon in de fles.Ik geef het haar voordat ze naar bed gaat en wat ze niet opdrinkt zet ik in haar bedje en drinkt ze later zelf nog op. Ik heb Avent flessen met een 1-2-3 speen en een fles van Schlecker (hier in Duitsland)van het merk Nuk. Deze heeft een speen speciaal voor brei.

Succes ermee!

Groetjes Sipkje

Hey Hoi,

Bedankt voor je tip, gelukkig toch ook iemand die in Duitsland woont!!
Ga straks meteen zo'n flesje halen bij DM!!!
En dan maar weer proberen, helaas kan ze nog niet zelf de fles vasthouden dus denk ik dat ik gewoon de fles geef tot ze genoeg heeft en als ze weer wakker wordt nog een beetje!!!

Liefs Sandy

Terug
Bovenaan